تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

بااشتراک در سایت مناقصات کشور در مناقصه ها و مزایده ها برنده شوید

چگونه عضویت و مشترک شدن در پارس نماد داده ها به مناقصه گران کمک می کند؟

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری مهر، به علت حجم بالای مناقصه‌ها در هر صنفی، امکان جمع آوری مناقصه صنفی برای هیچ صنفی امکان پذیر نیست.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید


پایگاه خبررسانی پارس نماد داده‌ها که معتبر ترین و مرجع ترین مرکز اطلاع رسانی مناقصات و مزایدات کشور است، با ۱۲۵ پرسنل که بیش از ۵۰ پرسنل آن فقط فعالیتشان صرف جمع آوری و دسته بندی و تایپ و انتشار بیش از ۴۰۰ دسته بندی برای مشترکین است.

این فرآیند را تسهیل می‌نماید عضویت و مشترک شدن در پارس نماد داده‌ها به شما این امکان خیلی بزرگ را می‌دهد که همه مناقصه‌ها و مزایده‌های صنفی خود را در کل کشور به طور کامل با جزئیات هر روز دریافت نمائید و به شما فرصت می‌دهد که بهترین مناقصه را با توجه به شرایط خودتان انتخاب نمائید و در نتیجه در مناقصه‌ها برنده شوید.
 سایت ستاد مناقصات سایت مناقصات ملی ایران


آیا می‌دانید که شما هم می‌توانید آگهی‌های خرید یا فروش خود را به شکل مزایده یا مناقصه و یا استعلام در پایگاه اطلاع رسانی مناقصات پارس نماد داده‌ها اعلام کنید؟
پایگاه اطلاع رسانی پارس نماد داده‌ها، با بیش از ۲۰.۰۰۰ مشترک، پر بیننده ترین و کامل‌ترین سایت خبررسانی مناقصات و مزایدات کل کشور است که بهترین فرصت را در اختیار شما قرار می‌دهد که بتوانید در پربیننده‌ترین سایت حوزه اطلاع رسانی اقتصادی ایران آگهی‌های خرید و فروش را عرضه کنید و مطمئن باشید که بیشترین فعالان اقتصادی آگهی‌های شما را که به شکل مزایده و مناقصه می‌باشد مشاهده می‌نمایند و بزرگترین شانس را به شما می‌دهند که بیشترین بیننده و بیشترین شرکت کننده در مزایده و مناقصه خود را داشته باشید و به بهترین شکل آگهی‌های خود را در معرض بیشترین تعداد مشاهده کننده که فعالیت‌هایشان را با اهداف شما هماهنگ است، در معرض نمایش قرار دهید.


استعلام خرید سایت مزایدات و سایت مناقصات کشور

آیا در اطلاعات مرکز مناقصات پارس نماد داده‌ها، آگهی مناقصات بین الملل وجود دارد؟

کامل‌ترین، جدیدترین و با جزئیات ترین مناقصات کل ایران، قطعاً در بزرگترین، جامع‌ترین و معتبرترین پایگاه اطلاع رسانی مناقصات کشور یعنی پارس نماد داده‌ها با بیش از ۱۵ سال سابقه و بیش از ۱۲۵ نیرو، بهترین فرصت برای مناقصه پذیران است که بتوانند مناقصات بین الملل را از مرکز اخبار مناقصات کشور پارس نماد داده‌ها، هر روز دریافت نمایند و از این طریق به رویاهای مالی و شغلی خود، جامعه واقعیت بپوشانند و بهترین گزینه خود را از میان اطلاعات مناقصه‌های بین المللی و یا مناقصات داخلی سراسر ایران انتخاب نمایند وضعیت مالی و کاری را برای خود و کارمندان و خانواده‌های خود دگرگون نمایند. از این سو با عضویت در سایت مناقصات پارس نماد داده‌ها، هر سال در مناقصه‌ها برنده خواهید شد.


آیا می‌دانید که با استفاده درست از آگهی‌های مناقصه و مزایده می‌توانید سرمایه و توانمندی شرکت خود را توسعه دهید؟

دریافت جامع و بیشترین تعداد آگهی‌ها مناقصات در همه اصناف کل ایران، بزرگترین فرصت است که شما می‌توانید از میان هزاران مناقصه و مزایده، در صنفتان با توجه به وضعیت مالی و شرایط خاص خودتان، بهترین گزینه را انتخاب نمائید، بدین گونه شما می‌توانید، در مناقصه دلخواه خودتان برنده شوید که دقیقاً با شرایط شما هماهنگ است و شما با مشارکت در سایت مناقصات ایران امکان برنده شدن در بهترین مناقصه و مزایده برایتان می‌شود و این بهترین راه برای توسعه وضعیت مالی، شغلی و بالا بردن وجهه شرکتی و شخصیت حقوقی و حقیقی شما است تا در مناقصات بعدی نیز با توان بیشتر، تجربه بیشتر در بهترین مناقصات و مزایدات دیگر نیز که منطبق دقیق با شرایط شما است برنده شوید. به همین دلیل است که ما می گوئیم با سایت پارس نماد داده‌ها در مناقصات و مزایدات برنده می‌شوید.
 

اگر در حین انجام کار مناقصه به شکلی و یا اعتراضی برخوردید به کجا باید مراجعه کنیم؟

هر شرکت کننده در مناقصات با مزایدات در صورت مشکل قانونی داشتن یا اعتراض به نحوه انجام مناقصه داشتند می‌توانند هر گونه اعتراض و درخواست خود را به سازمان بازرسی کشور اعلام کنند و با حضور سازمان بازرسی کل کشور در حین انجام هر مناقصه یا مزایده کیفیت برگزاری آنها را تضمین و به مشکلات هر مناقصه و مزایده رسیدگی می‌کنند.

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics