تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

۶۰۰۰ مددجوی کمیته امداد سمنان از طرح‌های بهداشتی بهره‌مند شدند

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان از بهره‌مندی شش هزار مددجو از طرح‌های بهداشتی طی ۹ ماهه سال جاری خبر داد و گفت: هدف از این اقدام پیشگیری از بیماری‌ها است.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری مهر، سیده فاطمه تقوی صبح یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی کمیته امداد سمنان بابیان اینکه شش هزار مددجو کمیته امداد سمنان طی ۹ ماهه سال جاری از طرح‌های بهداشتی بهره‌مند شدند، ابراز داشت: هدف از این اقدام پیشگیری از بیماری‌ها به‌عنوان زیربنای توسعه جوامع بشری و کاهش هزینه‌های درمان است.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی بابیان اینکه در این طرح‌ها کاهش استهلاک و افزایش بهره‌وری در شاخص‌های سلامت دنبال می‌شود، افزود: طرح‌های انجام‌شده مواردی نظیر غربالگری، توزیع بروشور بهداشتی، هدایا بهداشتی، سبد بهداشتی خانوار را در بردارد.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه یکی از طرح‌های پیشگیری از بیماری مقابله با سو تغذیه در کودکان و مادران باردار و شیرده است، ابراز داشت: در این راستا طی ۹ ماهه سال جاری ۱۴ هزار و ۲۰۰ سبد غذایی بین این گروه‌های هدف توزیع‌شده است.


تقوی بابیان اینکه سرانه دریافتی هر کودک در این طرح ماهانه بیش از ۹۰ هزار تومان را شامل می‌شود، در ادامه تصریح کرد: طی ۹ ماهه سال جاری یک هزار و ۶۱۵ کودک استان سمنان مشمول طرح بهبود تغذیه شدند که سبد غذایی بین آن‌ها توزیع‌شده است.
 

وی افزود: کمیته امداد می‌کوشد تا با سرمایه‌گذاری و مداخله در طرح‌های بهداشتی هزینه‌های مددجویان را در درمان کاهش دهد لذا طرح‌هایی بهبود تغذیه و مادران باردار و شیرده در مناطق محروم استان سمنان اجرایی و عملیاتی شده است.

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics