تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

کشف یک تن و ۴۳۳ کیلوگرم تریاک در ایرانشهر

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف یک تن و ۴۳۳ کیلو تریاک در درگیری مسلحانه پلیس با سوداگران مرگ در شهرستان ایرانشهر خبر داد.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری مهر، سردار محمد قنبری اظهار داشت: روز گذشته مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ایرانشهر با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از جابه جایی محموله بزرگ مواد افیونی توسط اعضای یک باند حرفه‌ای قاچاق مواد مخدر از حوزه استحفاظی شهرستان خاش به حوزه استحفاظی شهرستان ایرانشهر مطلع شدند.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر ایرانشهر با رصد مداوم تحرکات اعضای این باند مسلح، عصر روز گذشته قاچاقچیان را که با ۳ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در محور «خاش-ایرانشهر» در تردد بودند، شناسایی و تحت نظر قرار دادند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: سوداگران مرگ به محض ورود به منطقه کمین، با عوامل انتظامی درگیر و پس از رو به رو شدن با آتش پر حجم تکاوران پلیس، عرصه را برخود تنگ دیده و ضمن رها کردن خودروها به سمت نخلستان‌های اطراف متواری شدند.


وی گفت: در این عملیات جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر در بازرسی از ۳ خودرو توقیف شده، ضمن کشف یک قبضه سلاح و ۲ دستگاه بی سیم، یک تن و ۴۳۳ کیلو و ۹۸۲ گرم مواد افیونی از نوع تریاک را کشف کردند.

 

سردار قنبری با اشاره به ادامه تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری اعضای این باند مسلحانه قاچاق تصریح کرد: کارکنان نیروی انتظامی با هوشیاری کامل در گلوگاه‌ها و ورودی‌های قاچاق حضور فعال دارد و در راه مبارزه با مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز در جامعه از هیچ گونه تلاشی فروگذار نخواهند بود.

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics