تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

تبیین راهکارهای بقای کسب‌وکارها در شرایط سخت در مجمع اقتصاد فناوری نانو

هفتمین مجمع اقتصاد فناوری نانو در روزهای ۱۰ و ۱۱ دی‌ماه برگزار می‌شود و در طی آن علاوه بر بررسی چالش‌های کسب و کارها و استارتاپ‌های در حال رشد در خصوص انتقاداتی که به ستاد نانو وارد است، توضیحاتی ارائه خواهد شد.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری مهر، مجمع اقتصاد فناوری نانو، بستری برای تبادل تجربیات در زمینه فناوری و نوآوری و همفکری پیرامون چالش‌ها و موانع توسعه آن به‌ویژه در حوزه فناوری نانو و متمرکز بر کسب‌ وکارها و اقتصاد ناشی از آنها در کشور است. از این رو گردهمایی سالانه مجمع اقتصاد فناوری نانو، اصلی‌ترین رویداد مدیریتی فعالان فضای نوآوری در حوزه نانو است که از سال ۱۳۹۱ و به همت ستاد ویژه توسعه فناوری نانو برگزار می‌شود.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

در این راستا هفتمین دوره مجمع اقتصاد فناوری نانو به عنوان بزرگترین رویداد مدیریتی حوزه نانو در روزهای ۱۰ و ۱۱ دی ماه در پژوهشگاه نیرو برگزار خواهد شد. در این دوره تلاش خواهد داشت تا موضوع تأثیر فضای متغیر و ناپایدار اقتصادی کشور را بر کسب‌وکارهای دانش‌بنیان محور قرار داده و به بررسی فرصت‌ها و تهدیدهای ناشی از آن بپردازد.


"تجربه یک کسب و کار رشدیافته"، "تجربه فروش محصولات نانو در فروشگاه‌های زنجیره‌ای"، "چالش‌های کسب و کارها و استارتاپ‌های در حال رشد" و "اصول بقای کسب و کارها در شرایط سخت"از جمله موضوعات پنل‌های هفتمین مجمع اقتصاد فناوری نانو است. "صندلی داغ" از دیگر برنامه‌های این گردهمایی است که با حضور دکتر رضا اسدی فرد، مدیر کارگروه بازار ستاد توسعه فناوری‌نانو برگزار خواهد شد و در طی آن با برگزاری گفت‌وگوی چالشی پیرامون موضوعات، سوالات و نقدهای وارد به ستاد مطرح و در این باره از سوی آنها توضیح داده خواهد شد.
 

ارائه مشاوره کسب و کار با حضور مشاوران خبره و باتجربه و برگزاری نمایشگاه از دیگر برنامه‌های این رویداد به شمار می‌رود.

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics