تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

سود قابل‌ توجه ترابزون‌اسپور در صورت فروش مجید حسینی

باشگاه ترابزون‌اسپور ترکیه در ماه ژانویه تنها در ازای دریافت رقم قابل‌توجهی می‌تواند سیدمجید حسینی، مدافع ایرانی‌اش را بفروشد.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری تسنیم، سیدمجید حسینی که پس از درخشش با تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2018 روسیه، تابستان همان سال با قراردادی دو ساله با قابلیت تمدید برای سال سوم و به ارزش 600 میلیون دلار (در حدود 540 هزار یورو) از استقلال به ترابزون‌اسپور پیوست، ممکن است در ماه ژانویه از این تیم ترکیه‌ای جدا شود. باشگاه ترابزون‌اسپور می‌تواند بند تمدید قرارداد این مدافع ایرانی را در صورت لزوم تمدید کند.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

نشریه «دامگا» ترکیه در این راستا گزارش داد، سیدمجید حسینی که از زمان پیوستنش به ترابزون‌اسپور، یکی از بازیکنان کلیدی این تیم بوده، در رادار باشگاه‌های بزرگ قرار دارد. مدیران باشگاه ترابزون‌اسپور که قصد دارند بند تمدید قرارداد این مدافع ایرانی را فعال کنند، قیمت فروش این بازیکن را مشخص کرده‌اند و به پیشنهادهایی که از 10 میلیون یورو شروع می‌شوند، گوش فرا خواهند داد.

طبق این گزارش، مجید حسینی که پس از درخشش در جام جهانی 2018 و بعد از کش و قوس فراوان به ترابزون‌اسپور پیوست، ممکن است در ماه ژانویه از جمع آبی‌وعنابی‌ها جدا شود. این مدافع جوان که در تیم ملی فوتبال ایران هم نمی‌شود از او گذشت، پیش از این نمایندگان باشگاه‌های هلندی، اسپانیایی و ایتالیایی بازی‌اش را زیرنظر گرفته‌اند.
 

«دامگا» در پایان نوشت؛ ترابزون‌اسپور هنوز پیشنهاد رسمی برای فروش سیدمجید حسینی دریافت نکرده است اما این باشگاه تنها حاضر است با پیشنهادهایی که از 10 میلیون یورو آغاز می‌شوند، پای میز مذاکره بنشیند. مدیران باشگاه و کادرفنی ترابزون‌اسپور از این مدافع 23 ساله بسیار راضی هستند اما هر احتمالی را در نظر دارند.

منبع خبر: تسنیم
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics