تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

۶۱ هکتار از اراضی ملی به سرمایه گذاران بخش خصوصی واگذار شد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: تا کنون ۶۱ هکتار از اراضی ملی و غیر کشاورزی در کردستان به سرمایه گذاران بخش خصوصی واگذار شده است.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری مهر ، خالد جعفری سه شنبه شب در کمیسیون طرح‌های غیر کشاورزی استان کردستان، اظهار داشت: ۶۱ هکتار از اراضی ملی و غیر کشاورزی این استان در قالب ۱۶ فقره پرونده به متقاضیان اراضی ملی واگذار شده که مهمترین دلیل آن اجرای طرح‌های اقتصادی و تولیدی در راستای اشتغال آفرینی است.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی افزود: این طرح ها شامل طرح مجتمع گردشگری، محصولات بتنی غیرمسلح از بتن معمولی، دانه بندی شن و ماسه، باشگاه سوارکاری، تولید سنگ آهن دانه بندی شده و مجتمع خدمات رفاهی چند منظوره است.


رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان ادامه داد: این طرح‌ها در شهرستان‌های سنندج، کامیاران، سقز و دیواندره اجرا می‌شود که با نظر اعضای کمیسیون با واگذاری اراضی ملی به متقاضیان جهت اجرای طرح‌های کشاورزی، تغییر مجری، تمدید قرارداد اجاره و انتقال قطعی تصمیمات لازم اتخاذ شد.
 

جعفری یادآور شد: طرح دانه بندی شن و ماسه روستای آلتون علیا سقز به مساحت ۱۰ هزار مترمربع، طرح سنگ آهن دانه بندی شده روستای حسن سالاران سقز به مساحت ۲۷ هزار مترمربع و طرح مجتمع خدماتی رفاهی دو منظوره روستای صوفیان سنندج از جمله این طرح های تولیدی و اشتغالزایی است.

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics