تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

بروکراسی اداری یکی از مهمترین موانع رونق تولید برای صنعتگران است

کاشان - نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس گفت: بروکراسی اداری یکی از مهمترین موانع رونق تولید برای صنعتگران منطقه کاشان و آران و بیدگل است.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری مهر، سیدجواد ساداتی نژاد بعد از ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه منطقه کاشان و آران و بیدگل به واسطه سرمایه گذاری تولیدگران و صنعتگران یکی از مناطق صنعتی مهم در کشور است، اظهار داشت: تولیدگران مجاهدان جبهه صنعت و اقتصاد کشور هستند و مدیران و مسئولین باید تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات آنها انجام دهند.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی با اشاره به تحریم‌های ظالمانه آمریکا و استکبار جهانی بر علیه مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ابراز داشت: صنعتگران و تولیدکنندگان منطقه کاشان سربازان خط مقدم مبارزه با تحریم‌های آمریکا هستند که با رونق تولید و عدم تعطیلی خطوط تولید خود این مهم را به اثبات رسانده‌اند.
 

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی بروکراسی اداری را یکی از مهمترین موانع رونق تولید برای صنعتگران و تولیدکنندگان منطقه دانست و تصریح کرد: یکی از بهترین راهکارهای حذف بروکراسی طولانی و خسته کننده برای صنعتگران منطقه کاشان و آران و بیدگل تفویض اختیارات به اداره صمت کاشان از طرف سازمان صمت اصفهان بود که این مهم مدتی متوقف شده بود ولی با پیگیری و تلاش‌های انجام شده خوشبختانه مجدداً تفویض اختیار به اداره صمت کاشان انجام شده است.
 

وی با بیان اینکه صنعت منطقه کاشان و آران و بیدگل به بیش از سه هزار میلیارد ریال اعتبارات نیاز دارد، خاطرنشان کرد: با تخصیص این اعتبار مشکلات قابل توجهی از صنعتگران و کارآفرینان منطقه مرتفع و راه برای رونق بیشتر تولید و رسیدن به مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبر معظم انقلاب در منطقه هموار می‌شود.
 


ساداتی نژاد تأمین مواد اولیه برای واحدهای تولیدی را یکی دیگر از مشکلات موجود در بخش صنعت کاشان به خصوص در حوزه فولاد و پتروشیمی دانست و اذعان داشت: صنعتگران و کارآفرینان منطقه کاشان و آران و بیدگل به واسطه جغرافیای استراتژیک و قرارگیری در کریدور شمال-جنوب و همچنین بهره‌مندی از نیروی انسانی متخصص، توانمند و کارآمد می‌توانند نقش مؤثری در اقتصاد، افزایش صادرات و رونق تولید داشته باشند که امیدواریم با رفع مشکلات موجود این امر میسر گردد.

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics