تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

بنیان‌گذار اتریوم ۹۰,۰۰۰ اتر را فروخت!

گفته می‌شود، جفری ویلک (Jeffrey Wilcke)، از بنیان‌گذاران و توسعه‌دهندگان اصلی اتریوم، چیزی در حدود ۹۲,۰۰۰ اتر را دو روز پیش (۴ دی) به صرافی کراکن فروخته است. این مقدار اتریوم ارزشی معادل ۱۱.۵ میلیون دلار دارد.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از ارز دیجیتال، در حالی که در ساعات اولیه امروز خبرگزاری‌ها از احتمال فروش ۲۵ میلیون دلار ارزهای دیجیتال توسط ویتالیک بوترین ابراز نگرانی کردند؛ جفری ویلک، یکی دیگر از توسعه دهندگان اصلی اتریوم، با انتشار توییتی مسئولیت این اقدام را پذیرفت. او در توییتش می‌نویسد:
خدای من! هیچ خبری نیست. [فقط] برای [ساخت] بازی جدیدم به پول نیاز داشتم.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

ویلک از بنیان‌گذاران شرکت گریدگیمز (Grid Games) بوده و به گفته خود دلیل فروش اتریوم‌هایش تامین بودجه محصول جدیدش است.
داده‌های شبکه اتریوم نشان می‌دهد، آدرس کیف پول اتریوم که متعلق به ویلک است، ۹۰,۰۰۰ اتر را به صرافی کراکن منتقل کرده است.


ژانویه (دی) سال ۲۰۱۶، یک حساب متعلق به بنیاد توسعه اتریوم، ۴۰۸,۰۰۰ اتر را به یک آدرس ox600 (متعلق به صرافی) منتقل کرد. طبق گزارشات، بین ژانویه ۲۰۱۶ تا پایان امسال، این آدرس همچنان در حال انتقال یا فروش سرمایه‌های خود بوده است. این در حالی است که ۲۵ دسامبر شاهد کاهش شدید مبالغ موجود در این آدرس بودیم.


۹۰,۰۰۰ اتر ابتدا به یک حساب واسطه و سپس به آدرس کراکن انتقال یافته‌اند. در حال حاضر موجودی حساب ویلک ۲۱۸,۰۰۰ اتر است. با نگاهی به وب‌سایت تراکنش‌یاب «اتراسکن» می‌توان فهمید که حساب مقصد از نوع ox600 بوده است.
 

پیش‌تر، , ویتالیک بوترین اعلام کرد که بنیاد اتریوم را متقاعد کرده بود تا در اوج قیمت اتر، بخشی از اترهایش را بفروشد؛ بوترین ادعا کرد که با فروش اترها در ژانویه سال گذشته این بنیاد ۱۰۰ میلیون دلار سود کرده است.

منبع خبر: ارز دیجیتال
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics