تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

۲ عضو هیئت علمی دانشگاه یزد در بین دانشمندان برتر دنیا

علی مصطفایی پور و محمد مظلوم اردکانی بر اساس پایگاه‌های اطلاعاتی W.O.S و E .S.I موفق شدند در سال ۲۰۱۹ بین یک درصد دانشمندان برتر دنیا قرار گیرند.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری مهر، ملاک تعیین رتبه بر اساس سه شاخص است که عبارتند از نسبت تعداد کل استنادها به مقالات استناد کننده با متوسط جهانی ۱.۵، تعداد متوسط خود استنادی پژوهشگران به ازای هر مقاله با متوسط جهانی ۶ درصد متوسط خود استنادی پژوهشگران که متوسط درصد جهانی آن رقم ۱۴ است.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

پایگاه استنادی E.S.I هر ساله بر اساس معیارهای بین‌المللی آخرین رتبه‌بندی دانشگاه‌های برتر دنیا در میان مؤثرترین دانشگاه‌های پر استناد دنیا را از ۱۰ سال گذشته که مدام در حال به‌روزرسانی است اعلام می‌کند.
مؤسسات، دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی می‌توانند در بین یک درصد برتر دنیا قرار بگیرند که این استنادات بیانگر ارزشمندی و کیفیت یافته‌ها و تولیدات علمی هستند.

به گزارش پنجشنبه شب روابط عمومی دانشگاه یزد، همچنین معیار انتخاب پژوهشگر برتر تعداد استنادات صورت گرفته به تولیدات آنهاست که بر همین اساس پژوهشگرانی که توانسته‌اند بر اساس تحقیقات خود به بالاترین سطح اعتبار بین المللی دست یابند در دسته پژوهشگران یک درصد و۲۰ درصد برتر دنیا قرار می‌گیرند.

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics