تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

مشکل مالی تیم بسکتبال اسدآباد مرتفع می‌شود

فرماندار اسدآباد از پیگیری مرتفع شدن مشکلات مالی تیم بسکتبال اسدآباد خبر داد.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری مهر ، مجید درویشی اظهار کرد: در حال حاضر ۲۵ تیم بسکتبال در سراسر کشور در لیگ دسته یک حضور دارند که تیم بسکتبال اسدآباد نیز به عنوان تنها تیم بسکتبال نماینده استان همدان در لیگ دسته یک کشور فعالیت دارد.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

درویشی با بیان اینکه ورزش یکی از شاخص‌های رشد و بالندگی هر جامعه است و تیم‌های ورزشی به حمایت مادی و معنوی نیاز دارند، تصریح کرد: با توجه به اینکه تیم بسکتبال اسدآباد تنها نماینده استان در لیگ دسته یک بوده و با بودجه شخصی خود در بازی‌ها حضور و فعالیت دارد نیاز به حمایت مسئولان برای برند ماندن داشت که در همین راستا پیگیری‌هایی انجام داده‌ایم.


وی افزود: با پیگیری‌های انجام شده ۲۰ میلیون تومان از طریق وزیر ورزش و جوانان بابت کمک به تیم بسکتبال اسدآباد اختصاص داده شده که این میزان اعتبار را وزیر ورزش برای ورودیه تیم بسکتبال شهرستان لحاظ کرده‌است.
درویشی تصریح کرد :۴۰ میلیون تومان نیز مدیر کل ورزش و جوانان کمک خواهد کرد که ۲۰ میلیون از این میزان کمک قبل از شروع و ۲۰ میلیون تومان نیز در حین بازی‌ها به آنان داده خواهد شد.
 


وی گفت: مقرر شده ۲۰ میلیون دیگر نیز از کارخانجات سطح شهرستان و از طریق سایر دستگاه پیگیری و وصول شود که اگر این رقم تکمیل شود با توجه به درخواست ۸۰ میلیون تومانی تیم بسکتبال اسدآباد، با این میزان اعتبار مشکل مالی آنان مرتفع می‌شود.

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics