تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

۳ شکارچی در دامغان دستگیر شدند/ کشف ۷ قطعه کبک

رئیس محیط‌زیست دامغان از دستگیری سه شکارچی در این شهرستان خبر داد و گفت: لاشه هفت کبک از این سه شکارچی کشف و ضبط‌شده است.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری مهر ، ضمن اشاره به دستگیری سه شکارچی غیرمجاز در دامغان، بیان کرد: این شکارچیان در منطقه کِلاریز محدوده شهر دیباج از توابع منطقه شکارممنوع تالو شیربند دستگیر شدند و از آن‌ها مجموعاً هفت قطعه لاشه کبک کشف و ضبط‌شده است.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید


وی افزود: این شکارچیان همچنین در مناطق مختلف طی عملیات پایش منطقه شکارممنوع در شمال دامغان طی هفته گذشته تاکنون توسط مأموران حفاظت از محیط زیست، به چنگ قانون گرفتار شدند.
رئیس اداره حفاظت از محیط‌زیست دامغان بابیان اینکه از شکارچیان دستگیرشده سه قبضه سلاح شکاری دولول، هشت تیر فشنگ ساچمه زنی نیز کشف و ضبط‌شده است، ابراز داشت: پرونده این افراد ب مراجع قضائی ارسال‌شده است.

 


آذرپور با بیان اینکه شکار هر قطعه کبک در مناطق ممنوعه ۳۰۰ هزار تومان جریمه دارد، بیان کرد: جدای از جریه نقدی شکار بی‌رویه کبک سبب کاهش جمعیت این پرنده زیبا می‌شود لذا از مردم می‌خواهیم در صورت موارد مشابه در حوزه تخلفات زیست محیطی با اداره حفاظت محیط‌زیست تماس بگیرند.

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics