تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

پلمب ۴۲۵ واحد صنفی در کرمانشاه/ جمع‌آوری ۱۰ تن برنج مشکوک

کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه از پلمب ۴۲۵ واحد صنفی به دلیل تخلفات بهداشتی خبر داد.

 به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری مهر ،بهمن خدادادیان اظهار داشت: از ابتدای سال ۵۰ هزار بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی نظیر نانوایی، کبابی، رستوران، جگرکی، قنادی و لبنیاتی‌ها و ۱۳ هزار بازدید از اماکن عمومی مانند آرایشگاه‌ها، مساجد و مدارس به عمل آمده است.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی افزود: همچنین سه هزار و ۲۰۰ مورد نمونه برداری آب شرب شهری و روستایی از نظر میکروبی و ۵۴۰ مورد نمونه برداری مواد غذایی انجام شده است.
کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه گفت: طی انجام گشت‌های مشترک با دامپزشکی و اجراییات ۳۳ تن فرآورده گوشتی غیرمجاز نظیر مرغ فاسد و ذبح غیرمجاز دام کشف شد.

این مسئول از کشف ۲۷ تن مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته و سه هزار و ۸۵۱ لیتر مواد خوراکی مایع مانند نوشابه و آب میوه خبر داد و عنوان کرد: طی این مدت ۴۲۵ مکان به دلیل تخلف بهداشتی پلمب شد و ۴۲۵ مورد هم برای برخورد به تعزیرات حکومتی معرفی شده است.


خدادادیان بیان کرد: طی ۹ ماه امسال یک هزار و ۲۹۵ مورد اخطار و فرصت ۱۵ روزه جهت رفع نواقص به واحدها صنفی متخلف صادر شد.
وی بیان داشت: به منظور سنجش آلودگی سطوح، پی اچ و نمک نان ۳۳ هزار و ۵۰۰ مورد سنجش از نظر میکروبی و آلودگی شیمیایی و استفاده از افزودنی‌های غیرمجاز انجام شد.


کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه بیان داشت: گشت‌های مشترکی با تعزیرات، اصناف، اداره استاندارد، غذا و دارو، مرکز بهداشت، سازمان صمت و اداره غله برای بازدید از نانوایی در نقاط شهری و روستایی و میراث فرهنگی برای بازدید از مکان‌های تفریحی و گردشگری تشکیل شده است.


این مسئول افزود: همچنین گشت مشترکی با تعزیرات حکومتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برای بازدید از مراکز عمده فروشی سطح شهر و قنادی و رستوران‌های بزرگ تشکیل شده و در قالب این بازدیدها کشفیات و برخوردهای لازم انجام شده است.
 


خدادادیان با بیان اینکه ۷۳ بازرس بهداشت محیط در سطح شهرستان داریم، گفت: در حال حاضر نیز ۱۰ تن برنج مشکوک از یکی از عمده فروشی‌ها بلوکه شده و در آزمایشگاه در حال بررسی است.

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics