تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

فروش داروهای لاغری قلابی در شبکه اجتماعی

رئیس پلیس فتای پایتخت از دستگیری مردی ۳۲ ساله خبر داد که در فضاهای مجازی با تبلیغات گسترده به کاربران خود کالاهای بهداشتی و دارویی قلابی عرضه می‌کرد.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری مهر ، سرهنگ تورج کاظمی در تشریح این این خبر اظهار کرد: پرونده‌ای از سازمان غذا و دارو به پلیس فتا در خصوص عرضه کالاهای پزشکی و بهداشتی قلابی در شبکه اجتماعی اینستاگرام ارجاع شود که حکایت از آن داشت که با تبلیغ و گذاشتن تصاویر جذاب، قرص‌ها و پودرهای لاغری و چاقی قلابی به کاربران اینترنتی عرضه می‌کند.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی عنوان کرد: این فرد ناشناس با تبلیغات گسترده ای که در فضای مجازی انجام داده بود توانسته بود تعداد فراوانی از کاربران فضای مجازی را عضو کانال خود کرده بود و در پایش های اطلاعاتی مشخص شد که با درخواست کالا از سوی کاربران اینترنتی وی بسته‌ها و داروهای قلابی را با پیک به آدرس‌های اعلامی ارسال می‌کند.


این مقام انتظامی با بیان اینکه با دریافت خبر، تیمی از مأموران پلیس فتا بررسی موضوع و شناسایی متهم را بر عهده گرفتند، گفت: در تحقیقات پلیسی مأموران مخفیگاه متهم را در محدوده خیابان ولی عصر شناسایی و مشخص شد که متهم مردی ۳۲ ساله است.
سرهنگ کاظمی گفت: با شناسایی مخفیگاه متهم، مأموران با هماهنگی مقام قضائی وی را در مخفیگاهش دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به پلیس فتا پایتخت انتقال دادند.


رئیس پلیس فتا عنوان کرد: متهم در همان بازجویی اولیه به جرم خود مبنی بر عرضه قرص و داروهای لاغری و چاقی بدون اخذ مجوزهای لازم اعتراف و انگیزه خود را کسب درآمد در فضای مجازی عنوان کرد.


سرهنگ کاظمی با اشاره به اینکه سودآوری و منفعت بیشتر در فضای مجازی موجب شده که تعدادی از کاربران فضای مجازی سود آوری بیشتر را به تعهدات اخلاقی در این فضا ترجیح بدهند و کالاهای قلابی را به شهروندان عرضه کنند، به شهروندان یادآور شد حفظ سلامت جسمی افراد رابطه مستقیم به رفتار خود شخص دارد و هر مقدار در تهیه کالا به سلامت کالا توجه بیشتری داشته به همان اندازه سلامت افراد حفظ خواهد شد.

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics