تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

افزایش ۳۰ درصدی اقامت مسافران و گردشگران در استان ایلام

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان ایلام از افزایش ۳۰ درصدی اقامت مسافران و گردشگران در استان ایلام طی سال جاری خبر داد.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری مهر، عبدالمالک شنبه‌زاده عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: از ابتدای فروردین تا پایان آذرسال جاری، ۵۳۷ هزار گردشگر و مسافر در هتل‌ها، مهمانپذیرها، اقامتگاه‌های بوم‌گردی، مهمانسراها و خانه‌های مسافر استان و… اقامت کردند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۰ درصد افزایش داشته است.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی افزود: هم اکنون ۴۰ خانه بوم گردی در روستاهای هدف گردشگری برای اقامت گردشگران فعالیت دارند که در این مدت تعداد ۱۲ هزار و ۲۲۳ گردشگر و مسافر در این اقامتگاه‌های بوم گردی سکونت داشته‌اند.


شنبه زاده با بیان اینکه در طول این مدت ۵۷۱ مورد بازدید نظارتی و بازرسی در قالب چهار تیم بر اماکن گردشگری سطح استان با اولویت شهرهای گردشگرپذیر انجام شده است، اضافه کرد: «در این بازرسی‌ها ۱۸ مورد تشویقی ۲۰۴ مورد تذکر و چهارفقره اخطار کتبی داده شد که بیشترین آن به‌علت رعایت نکردن نرخ مصوب و نکات بهداشتی بود.


وی ادامه داد: استان ایلام با طبیعت بکر، آثار تاریخی و جاذبه‌های طبیعی و گردشگری زیادی که دارد، خوشبختانه در طول سال به ویژه ایام نوروز و اربعین مورد استقبال مسافران و گردشگران زیادی از سراسر کشور قرار می‌گیرد.

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics