تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

جلوگیری از خروج اقلام دارویی به ارزش ۲۱ میلیارد ریال در ایلام

فرمانده انتظامی استان ایلام از کشف ۲۱۵هزار و ۱۳۵ قلم بسته دارویی به ارزش ۲۱میلیارد ریال در ایلام خبر داد.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری مهر، سردار نورعلی یاری ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه تعداد ۲ دستگاه کامیون با همراه ۲ نفر در سطح شهر ایلام قصد دارند توسط شخصی به هویت معلوم، تمامی داروهای پزشکی یکی از شرکت‌های پخش دارو را در استان ایلام بارگیری و جهت فروش به سایر استان‌های کشور منتقل کنند موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی افزود: با هدف جلوگیری از انتقال غیر قانونی داروها، پس از هماهنگی با مرجع قضایی و معاونت غذا و دارو، هر ۲ کامیون متوقف و تعداد ۲۱۵ هزار و ۱۳۵ بسته دارو پزشکی که مورد نیاز بیماران استان ایلام بوده، از خودروهای مذکور تخلیه و به انبار شرکت دارویی منتقل شد.


سردار یاری با بیان اینکه ۳ نفر در این راستا جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، یادآور شد: کارشناسان ارزش ریالی این محموله دارویی را ۲۱ میلیارد ریال ارزش گذاری کرده‌اند.
 


فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه هرگونه خروج دارو منوط به تاییدیه معاونت غذا و دارو در استان است، گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه فعالیت در زمینه قاچاق کالا و ارز، موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics