تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

وصول ۵هزار میلیارد تومان منابع از درآمد فراریان مالیاتی

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه ۷۰ درصد تراکنش‌های گزارش شده بانکی مربوط به کسانی است که فاقد هویت مالی هستند، گفت: در پنج ماه اخیر، ۵هزار میلیارد تومان منابع از درآمد کسانی که تاکنون حتی یک بار مالیات پرداخت نکرده‌اند وصول شده است.

 

 

 

 

محمدرضا پورابراهیمی امروز در جلسه شورای گفت‌‌و‌گوی دولت و بخش خصوصی با اشاره به نشست مشترک مسولان سازمان مالیاتی با نمایندگان بخش خصوصی، بیان کرد: 70 درصد تراکنش‌های گزارش شده بانکی مربوط به کسانی است که فاقد هویت مالی هستند که در این خصوص در جلسه مقرر شد که هر گونه اقدام‌ برای شناسایی درآمدهای آنها و فرارهای مالیاتی از طرف سازمان امور مالیاتی کشور انجام شود تا مالیات حقه دولت وصول شود.

وی افزود: براساس اقدامات انجام شده در حدود 5 ماه اخیر 5 هزار میلیارد تومان منابع از کسانی که تاکنون حتی یک بار مالیات پرداخت نکرده‌اند وصول شده است.
پورابراهیمی اظهار داشت: همچنین در جلسه مذکور مقرر شد همه پرداخت‌ها و دریافتی‌های فعالان اقتصادی در حساب‌های بانکی از سال 95 به ریز برای سازمان امور مالیاتی افشا شود اما از سال 90 تا 94 بررسی دریافتی و پرداختی در حساب های بانکی زیر 5 میلیارد تومان فعالان اقتصادی منتفی شد و مقرر شد فقط در این بازه زمانی پرداختی و دریافتی در حساب‌های بانکی بالای 5 میلیارد تومان سالانه توسط سازمان امور مالیاتی بررسی شود.
 

منبع خبر: شهر خبر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics