تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

کشف حدود ۵.۵ تن مواد مخدر در مرکزی/ دستگیری ۲۱۱ قاچاقچی

اراک- فرمانده انتظامی مرکزی از کشف حدود ۵.۵ تن انواع موادمخدر در عملیات‌های ۹ ماهه پلیس استان خبرداد و گفت: در این عملیات‌ها ۲۱۱ نفر قاچاقچی مواد دستگیر شدند و ۱۸ باند قاچاق متلاشی شد.

 به گزارش لحظه نگر مالی حسمان به نقل از خبرگزاری مهر، سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی در تشریح این خبر بیان داشت: در تحقق هر چه بهتر پلیس پاسخگو، یکی از مهم‌ترین برنامه‌های عملیاتی پلیس استان در حوزه مبارزه اثربخش در حوزه مبارزه با مواد مخدر بازتعریف و برنامه ریزی شد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی با اشاره به کشف ۵ تن و ۴۱۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر در ۹ ماهه نخست امسال در عملیات‌های پلیس استان مرکزی ادامه داد: در این عملیات‌ها ۲۱۱ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و ۱۸ باند فعال در این زمینه متلاشی شد.

 

فرمانده انتظامی استان مرکزی با بیان طرح ریزی پیش دستانه پلیس استان مرکزی در پیشگیری از ورود و عرضه مواد مخدر در عملیات‌های برون استانی افزود: بسیاری از کشفیات پلیس استان در مبارزه با مواد مخدر با اشرافیت اطلاعاتی و هوشمندسازی عملیاتی در این حوزه و خارج از استان و قبل از ورود مواد مخدر به دست آمده است.

 

مفخمی اجرای طرح ظفر و طرح‌های پاک سازی نقاط جرم خیز را اقدامی مهم در رسیدگی به مطالبات مردمی عنوان داشت و گفت: در ۹ ماهه نخست امسال ۲ هزار و ۳۸۷ نفر خرده فروش مواد مخدر در این عملیات دستگیر و برای برخورد قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

 

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics