تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

شرکت رباتیک فضایی MDA حدود 765 میلیون دلار فروخته می‌شود

شرکت "ماکسار" قصد دارد شرکت تابعه خود را که به تولید تجهیزات فضایی رباتیک می‌پردازد، به فروش برساند.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری ایسنا، شرکت "ماکسار"(Maxar) که در حوزه فناوری‌های فضایی فعالیت دارد، شرکت تابعه خود در حوزه تجهیزات فضایی رباتیک را به فروش گذاشته است. مبلغ تعیین شده برای این شرکت موسوم به "MDA"، حدود ۷۶۵.۲۳ میلیون دلار است.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

هدف ماکسار از فروش شرکت خود این است که برخی از قرض‌های قابل توجه خود را کاهش دهد. مبلغ این قرض‌ها تا سپتامبر سال جاری، ۳.۱ میلیارد دلار برآورد شده است. این شرکت در حال حاضر در جستجوی خریداران احتمالی برای MDA است.
MDA

پس از فروش، به فعالیت‌های خود تحت نظر مالک جدید ادامه خواهد داد؛ در نتیجه اجرای برنامه‌ها و قراردادهای کنونی آن ادامه پیدا خواهد کرد.
MDA در حال حاضر روی پروژه‌های مشتریان گوناگونی کار می‌کند.
 


از میان این پروژه‌ها می‌توان به ابداع ماهواره‌های بررسی آتش‌سوزی در طبیعت، ارائه آنتن‌های مسیریابی برای استفاده در ماهواره‌ شرکت‌های دیگر و ابداع نسخه جدیدی از تجهیزات رباتیک خود موسوم به "کانادارم۳"(Canadarm۳) برای استفاده در پروژه "لونار گت‌اوی"(Lunar Gateway) ناسا اشاره کرد که قرار است طی آن یک ایستگاه پژوهشی در مدار ماه قرار بگیرد. این پروژه، بخشی از مجموعه ماموریت‌های موسوم به "آرتمیس"(Artemis) است.

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics