تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

۶۰ درصد بودجه مهردشت ابرکوه صرف پروژه‌های عمرانی می‌شود

شهردار مهردشت ابرکوه با بیان اینکه ۱۵ پروژه عمرانی در این شهر در دست اجر است، گفت: ۶۰ درصد بودجه مصوب شورای شهر صرف تکمیل و ساخت پروژه‌های عمرانی و دیگر خدمات این بخش می‌شود.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری ایسنا ،محمدرضا باقی پور، افزود: امسال برای تکمیل پروژه ها و همچنین دیگر طرح ها ۲۷ میلیارد ریال بودجه اختصاص داده شده است.
وی با اشاره به اینکه بودجه مصوب شورای شهر امسال۲۰ درصد رشد دارد ، اظهارکرد: بودجه امسال شهرداری مهردشت  ۴۵ میلیارد ریال است.
وی به برخی از فعالیت های انجام شده در سال جاری اشاره و خاطرنشان کرد: امسال ۳۰هزار متر مربع زیرسازی و آسفالت و جدول گذاری معابر در این شهر اجرا شده است.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

باقی پور ، تکمیل پروژه روشنایی معابر، تملک و آزادسازی زمین‌ها در مسیر طرح های عمرانی و کانال دفع آب‌های سطحی، تجهیز بوستان مهتاب و تکمیل فاز نخست ورودی شهر مهردشت را از طرح‌های در دست اجرای شهرداری مهردشت برشمرد.
شهردار مهردشت یادآور شد: ساخت و تکمیل ساختمان پایگاه شهید مصطفی خمینی (ره)، پیاده رو سازی ابتدای نصرت آباد، زیرسازی و آسفالت کوچه مسجد جامع و معابر شهرک مهرآباد، تملک و آزادسازی معابر اردی، نصرت آباد و مهرآباد از دیگر پروژه‌های در دست اجراست.


وی  خاطر نشان کرد : با وجود مسائل و مشکلات اقتصادی سال گذشته،  ۵۵ هزار متر از خیابان‌ها، معابر و کوچه‌های شهر مهردشت با صرف افزون بر۱۶ میلیارد ریال جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت شد.
 

شهرستان ابرکوه با ۲ شهر ابرکوه و مهردشت، ۵۵ هزار نفر جمعیت دارد و  مرکز آن در ۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد واقع است.
شهر مهردشت با هشت هزار نفر جمعیت در ۱۵۵ کیلو متری جنوب غربی شهر یزد واقع است.

منبع خبر: ایرنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics