تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

سارقان حرفه‌ای خودرو در میاندوآب به دام پلیس افتادند

ایرنا- فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: ۲ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار خودرو و چهار مالخر در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری ایرنا ، در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو در حوزه استحفاظی این شهرستان، رسیدگی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران انتظامی این شهرستان اقدامات گسترده‌ای را جهت شناسایی سارقان انجام دادند.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید


وی گفت: پس از تحقیقات انجام گرفته و اقدامات پلیسی این سارقان حرفه‌ای و مالخرها شناسایی و دستگیر شدند و سارقان در بازجویی‌های پلیسی به ۱۴ فقره سرقت خودرو و ۳۸ فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف کردند.
وی با بیان اینکه ارزش اموال مسروقه ۶ میلیارد ریال برآورد شد، گفت: متهمان پس از اعتراف به جرم خود و تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل بعدی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.


وی به شهروندان توصیه کرد در صورت مشاهده افراد مشکوک در محل زندگی و کسب و کار خود، موضوع را هرچه سریع‌تر به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.
طی سال‌ جاری ۱۰۴ دستگاه خودرو سرقتی در میاندوآب کشف و ۸۴ نفر سارق خودرو دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده‌اند و کشف و دستگیری سارقان نسبت به زمان مشابه سال گذشته در این شهرستان ۲۰ درصد افزایش یافته‌است.

میاندوآب با ۲۷۷ هزار نفر جمعیت سومین شهرستان پرجمعیت آذربایجان‌غربی محسوب می‌شود.

منبع خبر: ایرانا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics