تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

رادیوتراپی و شیمی‌درمانی بیماران صعب‌العلاج در مراکز دولتی رایگان انجام می‌شود

کمانگری گفت: اداره کل بیمه سلامت در حوزه بیماران خاص ۵ گروه از بیماران خاص را تحت پوشش خود قرار داده و هرگونه خدمات مربوط به بیماران را به شکل رایگان انجام می دهد.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از چابک آنلاین، مهرداد کمانگری امروز(چهارشنبه 11 دی) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: اداره کل بیمه سلامت در حوزه بیماران خاص 5 گروه بیماران ام اس، دیالیزی، کلیوی، هموفیلی و تالاسمی را به شکل رایگان تحت پوشش درمان بیمه سلامت قرار داده است و هرگونه خدمات مربوط به بیماری این افراد به شکل رایگان انجام می شود.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

سرپرست اداره کل بیمه سلامت استان گلستان ادامه داد: در خصوص بیماران صعب العلاج هزینه دارویی از فرانشیز صفر درصد تا فرانشیز 20 درصد برای این افراد در نظر گرفته شده و 100 تا 80 درصد هزینه های دارویی این افراد را بیمه سلامت پرداخت می کند.


کمانگری افزود: رادیوتراپی و شیمی درمانی بیماران صعب العلاج در مراکز دولتی به شکل رایگان انجام می شود و اگر این دسته از بیماران بخواهند از مراکز خصوصی استفاده کنند مابه التفاوت را باید خود این بیماران بپردازند.


 

وی گفت: از دو سال گذشته اجرای الکترونیک بیمار در سطح یک با همکاری دانشگاه علوم پزشکی در استان گلستان آغاز شده است.
سرپرست اداره کل بیمه سلامت استان گلستان خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح تیم سلامت 436 قلم داروی مصوب، 52 قلم آزمایش و مداخلات آموزشی در نظر گرفته شده است.
منبع خبر: چابک آنلاین
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics