تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

پرداخت تسهیلات به بیش از ۱۰۰۰ طرح اشتغالزایی در لرستان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان از پرداخت تسهیلات به بیش از ۱۰۰۰ طرح اشتغالزایی در استان خبر داد.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری ایسنا، اسدالله عبدالهی در کارگروه توسعه اشتغال روستایی و عشایری لرستان که در محل استانداری برگزار شد، با اشاره به اهمیت پیگیری طرحهای اشتغالزایی در مناطق روستایی و عشایری اظهار کرد: با  پیگیریها و مکاتبات صورت گرفته اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان در رابطه با توسعه اشتغال روستایی و عشایری جذب شد که در جلسه امروز برای این اعتبار تصمیم گیری و سهم هر کدام از اعضای کارگروه در تخصیص آن مشخص می‌شود.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان عنوان کرد: اعتبار جذب شده فقط در حوزه اشتغال روستاییان و عشایر هزینه خواهد شد و دستگاههای حمایتی عضو کارگروه در همین خصوص طرحهای متناسب با مصوبات مطرح شده را به کمیته معرفی کرده‌اند و در کمیته مذکور طرحها بررسی و بر اساس اولویتبندی به بانکهای عامل برای پرداخت تسهیلات معرفی خواهند شد.

 

معاون استاندار با بیان اینکه تاکنون به ۱۱۴۸ طرح اشتغال زا در استان تسهیلات پرداخت شده است، عنوان کرد: در خصوص طرحهایی که پیشتر در بحث دریافت تسهیلات با مشکل مواجه شده اند، جلساتی را با حضور چهار بانک عامل با هدف رفع نواقص برگزار خواهیم کرد و موضوع پالایش و بررسی طرحهای ارائه شده را نیز به منظور معرفی برای دریافت تسهیلات پیگیری میکنیم؛ همچنین در بحث پرداختها، طرحهایی که در تولید شغل و توسعه اقتصادی استان موثر باشند در اولویت خواهند بود.

 

وی با تأکید بر تناسب پرداخت اعتبارات با طرحهای معرفی شده، خاطر نشان کرد: در زمینه ایجاد اشتغال هدف انجام کار است و موضوعاتی که مطرح میشوند با همکاری اعضای کارگروه به سریعترین شکل ممکن منتج به نتیجه شوند. عبدالهی با تاکید براینکه پرداخت تسهیلات به مردم در حوزه اشتغال با کمترین مشکل و در بازه زمانی کوتاه انجام پذیرد، به موضوع بیمه کارکنان شاغل در واحد های تولیدی اشاره کرد و گفت: اشتغال در صورتی مورد تأیید است که منتج به بیمه شود چراکه بیمه کارکنان موجب دلگرمی و پشتوانه کاری آنهاست.

 

معاون استاندار لرستان یادآور شد: بیمه‌ها این موضوع را با جدیت پیگیری کنند، اداره کار و بانکهای عامل نیز در صورت مشاهده تخلف از طرف واحد های تولیدی، با استفاده از ابزارهای قانونی بیمه کارکنان را در نظر داشته باشند.

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics