تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

جابجایی بیش از یک میلیون و ۹۷ هزار مسافر از طریق پایانه های مسافربری

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج از جابجایی یک میلیون و ۹۷ هزار و ۷۸۰ مسافر در ۹ ماهه امسال خبر داد.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری ایسنا ،امیر جمشید نژاد، در جمع خبرنگاران آمار جابجایی مسافران از ابتدای سال جاری تا پایان آذر ماه را اعلام کرد و گفت: ۶۶۸ هزار و ۶۶۹ نفر در سفرهای درون استانی و ۴۲۹ هزار و ۱۱۱ نفر نیز در سفرهای برون استانی طی ۹ ماهه امسال جابجا شده اند.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی با اشاره به اینکه سنندج دارای دو پایانه مسافربری مرکزی و شمالغرب با ۲۴ تعاونی است، اظهار کرد: ۱۳ تعاونی اتوبوس رانی، شش تعاونی مینی بوس رانی و پنج تعاونی سواری آماده خدمت رسانی به مسافران هستند.
رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج، از جابجایی بیش از یک میلیون و ۹۷ هزار و ۷۸۰ نفر مسافر در ۹ ماهه امسال از طریق پایانه های مسافربری سنندج خبر داد و عنوان کرد: از این تعداد ۶۶۸ هزار و ۶۶۹ نفر در سفرهای درون استانی و ۴۲۹ هزار و ۱۱۱ نفر نیز در سفرهای برون استانی جابجا شده اند.


وی تصریح کرد: در سه ماهه نخست امسال ۳۳۲ هزار و ۸۱ مسافر جابجا شده که ۱۹۶ هزار و ۵۹۸ نفر سفر درون استانی و ۱۳۵ هزار و ۴۸۳ نفر نیز سفر برون استانی بوده اند.
جمشید نژاد افزود: تعداد ۴۰۱ هزار و ۶۴۶ نفر در تابستان امسال  از طریق پایانه مسافربری سنندج جابجا شده اند که از این تعداد ۲۴۳ هزار و ۳۹۲ نفر به صورت درون استانی و ۱۵۸ هزار و ۲۵۴ نفر به صورت برون استانی بوده است.
 


وی اعلام کرد: در سه ماهه سوم امسال نیز تعداد ۳۶۴ هزار و ۵۴ نفر جابجا شده که ۲۲۸ هزار و ۶۸۰ نفر از طریق مسافرت های درون استانی و ۱۳۵ هزار و ۳۷۴ نفر نیز به صورت برون استانی جابجا شده اند.
رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج س یادآور شد: از ابتدای سال جاری تا پایان آذر ماه سالجاری ۳۷۷ هزار و ۲۳۰ مسافر از طریق اتوبوس، ۴۲۶ هزار و ۶۲۴ نفر به وسیله مینی بوس و ۲۹۳ هزار و ۹۲۶ نفر نیز از طریق خودروی سواری جابجا شده اند.

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics