تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

تفکر وارداتی برای آینده کشور خطرناک است

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: تفکر وارداتی برخی از مسئولان برای استقلال کشور بسیار خطرناک است و همانطور که امروز دشمن به دنبال آن است که ما نتوانیم نفتمان را بفروشیم در صورتی که در محصولات کشاورزی وابسته شویم فردا به مشکل اساسی برخواهیم خورد.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری ایسنا ،حجت الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی شامگاه شنبه در گردهمایی مسئولین حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان های جهاد کشاورزی استانهای کشور و سازمان های تابعه در خصوص  «نقش گام بیانیه دوم انقلاب در تعالی کشاورزی» اظهار کرد: تنها وزارت خانه ای که در آن نمایندگی ولی فقیه وجود دارد وزارت جهاد کشاورزی است و از این نظر مسئولیت شما در دفاتر استانی ولی فقیه در این وزارتخانه مهم است.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی با اشاره به دیدگاه مهم رهبر معظم انقلاب در مورد اهمیت بالای روحیه جهادی در این وزارتخانه گفت: بایست میان همه دستگاه‌های اجرایی تحت پوشش کشور این روحیه جهادی را تقویت کنیم به خصوص این که وزارت جهاد کشاورزی از ارکان اقتصاد مقاومتی است.


حجت الاسلام والمسلمین تقوی با بیان اینکه حوزه نمایندگی ولی فقیه آمده است تا در کنار جهادگران به معیشت مردم کمک کند، خاطرنشان کرد: پیام ما به مردم این است که به فکر معاش شما هستیم و تلاش می کنیم تا مسیر فقر را برطرف سازیم.


وی تبلیغ و رسانه ای کردن فعالیت های جهاد کشاورزی را مهم دانست و گفت: مسئولان دفتر نمایندگی ولی فقیه در استانها باید برای تحقق این امر بکوشند و اهمیت کار جهاد کشاورزی را به مردم و مسئولان گوشزد کنند.
حجت الاسلام والمسلمین تقوی مناسبت های خاص از جمله روز آب، خاک، محیط زیست، طبیعت، درختکاری و... را مربوط به فعالیت های جهاد کشاورزی دانست که مسئولان این سازمان و مسئولان نمایندگی ولی فقیه باید با حضور در صدا و سیما و رسانه ها اقدامات خود را در این حوزه ها برای مردم تبیین کنند.


وی با اشاره به وجود نیروهای متخصص و کارامد در مجموعه جهاد کشاورزی افزود: امروز ما وظیفه داریم فرهنگ تولید ملی را که دغدغه مقام معظم رهبری است جهت تحقق اقتصاد مقاومتی توسط نیروهای متخصص ترویج و اشاعه نماییم تا قله های پیشرفت را در دست داشته باشیم.
نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به تفکر وارداتی از سوی برخی از مسئولان گفت: واردات چون برای برخی ها کار راحت و بدون دردسری است مورد تایید آنهاست و از طرفی ممکن است باندهای مافیایی به دنبال سودهای خود از این طریق باشند.


وی با اشاره به اینکه اقلام مورد نیاز و کالاهای اساسی کشور باید بر اساس استعداد و توان داخلی تولید شود گفت: تفکر وارداتی برخی از مسئولان برای استقلال کشور بسیار خطرناک است و همانطور که امروز دشمن به دنبال آن است که ما نتوانیم نفتمان را بفروشیم در صورتی که در محصولات کشاورزی وابسته شویم فردا به مشکل اساسی برخواهیم خورد.
 


نماینده رهبری در وزارت جهاد کشاورزی در پایان این نشست یکی از پایه های اقتدار و پویایی هر نظامی را نیروی انسانی متخصص، متعهد و کار آمد عنوان کرد و افزود: ما باید برای تربیت نیروهای متخصص، دلسوز  و خدوم به مردم بیش از پیش تلاش نماییم.

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics