تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

مهم‌ترین مزیت راه‌اندازی شرکت‌های کارآفرین

مدیرکل توسعه کارآفرینی و بهره‌وری نیروی کار وزارت کار با اشاره به نقش کلیدی کارآفرینی و کسب‌وکارهای فناورانه نوپا در رشد اقتصادی، ایجاد اشتغال مولد و پایدار را از جمله مزایای راه‌اندازی بنگاه‌های کارآفرینی عنوان کرد.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری ایسنا ،رحیم سرهنگی، با تاکید بر اهمیت کارآفرینی در توسعه و رشد اقتصادی کشورها، اظهار کرد: بسیاری از کشورهای در حال توسعه با استفاده از حداکثر امکانات و بهره‌برداری از ظرفیت کشور خود، آحاد جامعه را به سمت‌وسوی فعالیت‌های کارآفرینانه هدایت کرده‌اند.انقلاب کارآفرینی در حال حاضر از انقلاب صنعتی اهمیت بیشتری دارد و صاحبنظران و کارشناسان حوزه کارآفرینی معتقدند باید انقلاب کارآفرینی در کشور شکل بگیرد.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

مهم‌ترین مزیت راه اندازی شرکت‌های کارآفرینی

وی به مزایای راه‌اندازی شرکتهای کارآفرین اشاره کرد و گفت: یکی از محاسن و مزیتهای راه‌اندازی شرکت‌های کارآفرینان ایجاد اشتغال مولد است و به طور متوسط با به کار گرفتن یک نفر برای حداقل سه دیگر به شکل غیر مستقیم ایجاد شغل می‌شود.
مدیرکل توسعه کارآفرینی و بهره‌وری نیروی کار وزارت کار افزود: ایجاد اشتغال مولد نیازمند شناسایی، خلق فرصتهای شغلی و استفاده از ظرفیت اشتغال موجود است و از مهمترین دلایل توجه به کارآفرینی به شمار می رود.


سرهنگی با اشاره به نقش کلیدی کارآفرینی و کسب وکارهای فناورانه نوپا در رشد و توسعه اقتصادی کشورها اظهار کرد: کارآفرینان نقش موثری در پیشرفت جوامع داشته‌اند و در راس کسب و کارها قرار گرفته و نقش موثری در پیشرفت جوامع داشته‌اند. بسیاری از کارآفرینان پیشگام موفقیتهای تجاری هستند و به لحاظ رهبری، مدیریت، خلاقیت، نوآوری، بهره‌وری و اشتغالزایی، نقش اثرگذاری در رشد اقتصادی دارند.
به گفته وی افراد کارآفرین نقش مهمی در حرکت چرخ‌های توسعه اقتصادی بر عهده دارند و منشاء تحولات بزرگ در زمینه‌های صنعتی، تولیدی و خدماتی به شمار می‌روند.


تشویق سرمایه‌گذاران به حمایت از ایده‌های نو

مدیرکل توسعه کارآفرینی و بهره‌وری نیروی کار وزارت کار در پایان ارائه خدمات مشاوره‌ای به کارآفرینان، برگزاری کارگاههای‌ آموزشی پرورش ایده، تشویق سرمایه‌گذاران به حمایت از ایده‌های نو و خلاقانه، برگزاری کافه‌های کارآفرینی در دانشگاهها به منظور شناخت و درک مفهوم کارآفرینی و فعالیتهای مبتنی بر نوآوری و همکاری با دانشکده‌های کارآفرینی از طریق انتقال دانش و تجارب کارآفرینی را از جمله اقدامات وزارت کار در راستای حمایت از کارآفرینان و فعالیتهای کارآفرینانه در کشور برشمرد.
 

 
از نگاه کارشناسان اتکا به سرمایه‌های عظیم نیروهای متخصص و خلاق انسانی بهترین راهکار خروج از چالشها و بحران‌های اقتصادی به شمار می‌رود. در راستای حمایت از کارآفرینان برتر و پیشرو، آیین‌نامه‌ای از سوی وزارت کار به هیات دولت ارسال شده که در آن مشوق‌هایی برای کارآفرینان در حوزه تجارت خارجی، سرمایه‌گذاری، مشارکت با شرکتهای خارجی و پیش‌بینی ویزا و خط سبز گمرکی درنظر گرفته شده است.

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

مریم بیکی |   1399/04/31 22:16:51   |
0     0
یکی از محاسن و مزیتهای راه‌اندازی شرکت‌های کارآفرینان ایجاد اشتغال مولد است و به طور متوسط با به کار گرفتن یک نفر برای حداقل سه دیگر به شکل غیر مستقیم ایجاد شغل می‌شود.
 پاسخ 
دیدگاه کاربران
دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics