تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

جابجایی یک میلیون و ۶۷۸ هزار تن کالا در ایلام

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام از جابجایی یک میلیون و ۶۷۸ هزار تن کالا در ایلام طی سال جاری خبر داد.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری   مهر اظهار داشت: ۵۲ شرکت حمل و نقل کالا در استان ایلام فعال هستند و بیش از سه هزار دستگاه کامیون نیز کار جابجایی کالاها را انجام می‌دهند.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

 

وی افزود: بر اساس آمار موجود، در ۹ ماهه نخست سال جاری یک میلیون و ۶۷۸ هزار تن کالا طی ۱۰۴ هزار و ۶۷۸ بارنامه در استان جابجا شده است.

وی اظهار داشت: عمده کالاهای جابجا شده از مبدا استان به ترتیب، انواع سیمان، گندم، انواع گاز مایع، کلینگر، ماسه و پلی اتیلن و سایرکالاها بوده است.

 

دلخواه عنوان کرد: بر اساس آمار موجود در ۹ ماهه سال جاری میزان تناژ جابجا شده نسبت به مدت مشابه سال قبل به میزان ۴ درصد و از لحاظ درآمد ۶۸ درصد رشد نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام با اشاره به اهمیت و جایگاه بخش حمل و نقل کالای جاده‌ای استان به عنوان یکی از بخش‌های بزرگ اقتصادی عنوان کرد: تعداد کل رانندگان فعال شش هزار و ۷۱۰ نفر است از این تعداد یک هزار و ۹۷۰ نفر در بخش حمل و نقل مسافر و چهار هزار و ۷۳۲ نفر در بخش حمل و نقل کالا به هموطنانمان خدمت رسانی می‌کنند.

وی گفت: از ابتدای طرح توزیع لاستیک سنگین و نیمه سنگین، ۱۳ هزار و ۸۰۰ حلقه با نرخ مصوب دولتی در نقاط مختلف این استان توزیع شده و این مهم همچنان ادامه دارد.

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics