تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

دستگاه‌های اجرایی گلوگاه‌های فساد را شناسایی و مسدود کنند

مدیرکل بازرسی عملکرد و امور حقوقی استانداری بوشهر گفت: شناسایی گلوگاه های فساد در ادارات ضروری است، لذا دستگاه های اجرایی باید گلوگاه های فساد را شناسایی و مسیر این گلوگاه ها را مسدود کنند.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری ایسنا ،عباس قلی پور در نشست با شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش با بیان اینکه جهان امروز عصر سرمایه های دانش بنیان است، گفت: آموزش و پرورش نقش بی بدیلی در پرورش این سرمایه ها بر عهده دارد.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی با اشاره به ضرورت توسعه فناوری های دانش بنیان اظهار کرد: با توسعه صنایع و فناوری های دانش بنیان، ضمن پیشرفت و ترقی جامعه، از منابع کشور نیز حفاظت می شود.
این مسئول ادامه داد: کشوری که نتواند از منابع خود به نحو بهینه بهره برداری کند مجبور به خام فروشی و خرید محصول با ارزش افزوده بیشتر می شود.


قلی پور سلامت اداری را زیربنای تربیت نسلی دانش بنیان دانست و بیان کرد: سلامت اداری با شناخت دقیق مجموعه و نیازها، ترسیم نقشه راه برای رسیدن وضع مطلوب و اجرای صحیح قوانین به دست می آید.
مدیرکل بازرسی عملکرد و امور حقوقی استانداری بوشهر فضای فیزیکی، نیروی انسانی، امکانات و تجهیزات و قوانین و بخشنامه ها را ابعاد چهارگانه سلامت اداری بر شمرد و افزود: آسیب دیدن هر کدام از این ابعاد، زمینه ساز نارضایتی ارباب رجوع می شود.


وی با بیان اینکه توسعه اخلاق حرفه ای راهکار اصلی سلامت اداری است، افزود: دستگاه های اجرایی باید زمینه گسترش و تقویت اخلاق حرفه ای در بین کارکنان خود را فراهم آورند.
قلی پور خدمت رسانی را فلسفه وجودی دستگاه های اجرایی دانست و گفت: مردم از دستگاه های اجرایی انتظار انجام کار به بهترین نحو و در کوتاه ترین زمان ممکن همراه با تکریم ارباب رجوع دارند.
 

این مسئول با تاکید بر ضرورت شناسایی گلوگاه های فساد در ادارات، افزود: دستگاه های اجرایی باید گلوگاه های فساد را شناسایی و  مسیر این گلوگاه ها را مسدود کنند.
وی با بیان اینکه فرهنگیان همواره مورد اعتماد مردم هستند، گفت: با این وجود، مسئولین آموزش و پرورش استان باید با پایش مستمر، زمینه ارتقاء سلامت اداری را در دستگاه تعلیم و تربیت استان فراهم آورند.

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics