تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

۲۵ میلیارد ریال کالای قاچاق طی هفته جاری در کردستان کشف شد

فرمانده انتظامی کردستان گفت: طی چند عملیات پلیسی در هفته جاری حدود ۲۵ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در شهرهای مختلف استان کشف و ضبط شده است.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری مهر ،سردار علی آزادی از توقیف وانت نیسان حامل ۱۱۰ طاقه پارچه خارجی قاچاق در شهرستان کامیاران خبر داد و اظهار داشت: در راستای طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا، ماموران ایست و بازرسی شهید میرجلیلی کامیاران حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه وانت نیسان حامل بار مشکوک و آن را متوقف کردند.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی با بیان اینکه در بازرسی از خودروی مورد نظر ۱۱۰ طاقه پارچه خارجی قاچاق کشف شد، افزود: در این رابطه راننده خودرو دستگیر و به مراجع ذیصلاح معرفی شد.
فرمانده انتظامی کردستان ادامه داد: کارشناسان ارزش محموله قاچاق کشف شده را بیش از دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

سردار آزادی همچنین از توقیف کامیون حامل بیش از ۲۰ هزار ثوب البسه قاچاق توسط پلیس امنیت اقتصادی استان خبر داد و یادآور شد: با اشراف اطلاعاتی ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالای پلیس امنیت اقتصادی استان یک دستگاه کامیون حامل بار قاچاق در یکی از محورهای مواصلاتی شناسایی شد.


وی بیان کرد: کامیون مورد نظر که از استان های جنوبی کشور بارگیری شده بود با هوشیاری ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان و هماهنگی با مراجع قضائی متوقف و در بازرسی از آن ۸۳۷ طاقه پارچه و ۱۹ هزار و ۱۴ ثوب البسه قاچاق که در زیر محموله سبوس جاسازی شده بود، کشف شد.
فرمانده انتظامی کردستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش این تعداد البسه قاچاق را بیش از ۲۱ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در همین راستا راننده خودرو دستگیر و با تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع ذیصلاح شد.


سردار آزادی در بخش دیگری از سخنان خود از توقیف سواری حامل کالای قاچاق به ارزش بیش از یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال توسط ماموران انتظامی شهرستان دیواندره خبر داد و اظهار داشت: در راستای طرح عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا، ماموران پاسگاه انتظامی نساره شهرستان دیواندره به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک شدند.
 


وی افزود: پس از هماهنگی با مراجع قضائی خودروی مورد نظر متوقف و در بازرسی از آن ۲۴ طاقه پارچه و دو هزار و ۲۰۰ ثوب البسه زنانه قاچاق کشف شد.
فرمانده انتظامی کردستان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این مقدار کالای قاچاق را بیش از یک میلیارد و۳۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، یادآور شد: در همین راستا خودروی حامل بار قاچاق به پارکینگ منتقل و راننده به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics