تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

نتایج نمایندگان ایران در اسکی کوهستان المپیک زمستانی ۲۰۲۰ جوانان

در بازیهای المپیک زمستانی ۲۰۲۰ جوانان و در رقابت‌های اسکی کوهستان پسران در رشته انفرادی نماینده ایران جایگاه بیستم را بدست آورد.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری ایسنا ، در روز نخست مسابقات اسکی کوهستان  المپیک زمستانی ۲۰۲۰ جوانان  در بخش پسران علی کلهر در رشته  انفرادی (individual) در جایگاه بیستم قرار گرفت. در این مسابقه نمایندگان سوئیس مدال‌های طلا و نقره را کسب کردند و اسکی باز کشور اتریش به مدال برنز رسید.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

در رقابت‌های اسکی کوهستان دختران در رشته individual نیز رکسانا ساوه‌شمشکی در جایگاه بیست و یکم قرار گرفت. اسکی‌بازان کشور میزبان مدال‌های طلا و نقره را بر گردن آویختند و نماینده کشور فرانسه به مدال برنز دست یافت.


در رقابت‌های اسکی آلپاین پسران که در رشته سوپرجی برگزار شد، رهام صبا در جایگاه پنجاه و هفتم ایستاد. در این مسابقات نمایندگان سوئد، اسلوونی و سوئیس به ترتیب به مدال‌های طلا، نقره و برنز رسیدند.
 


در رقابت‌های اسکی آلپاین سوپرجی دختران نیز آرتمیس حسینی به دلیل آسیب‌دیدگی حین تمرینات پیش از مسابقه با نظر سرمربی و برای حفظ آمادگی برای رقابت‌های پیش رو، مسابقه خود را آغاز نکرد.

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics