تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

مردم سیستان وبلوچستان از مسافرت‌های غیر ضروری خودداری کنند

ستاد بحران سیستان و بلوچستان از شهروندان خواست از تردد و اتراق در کنار رودخانه‌ها و مسیل‌ها و همچنین مسافرت‌های غیر ضروری در این استان خودداری کنند.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری مهر ، ستاد مدیریت بحران سیستان و بلوچستان جمع میزان بارندگی‌ها در سطح استان را تا ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح امروز شنبه در زابل ۷ میلیمتر، زاهدان ۲۲.۲ میلیمتر، خاش ۲۵.۴ میلیمتر، میرجاوه ۲۲ میلیمتر، نصرت آباد ۱۴.۶ میلیمتر، ایرانشهر ۵.۴ میلیمتر، سراوان ۹.۷ میلیمتر، نیکشهر ۲۵.۸ میلیمتر، چابهار ۰.۲ میلیمتر، زهک ۱۱.۸ میلیمتر، مهرستان ۵.۷ میلیمتر، کنارک ۱۶ میلیمتر، بزمان ۶۰ میلیمتر و دلگان ۵۰ میلیمتر اعلام کرده است.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

بنابراین گزارش، دستگرد و نیکشهر به میزان ۱۳۶ میلیمتر بیشترین میزان بارندگی در استان سیستان و بلوچستان را تا به این لحظه دارند که بنا به پیش بینی اداره‌کل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان این میزان به ۲۰۰ میلیمتر خواهد رسید.


بر اساس اعلام ستاد مدیریت بحران استان سیستان و بلوچستان محورهای مواصلاتی «دلگان به زهکلوت»، «دلگان به ایرانشهر»، «فنوج به اسپکه» و «کتیج به رمشک» به دلیل سیلابی شدن تاکنون مسدود اعلام شده است.
همچنین در این اطلاعیه از شهروندان خواسته شده است از تردد و اتراق در کنار رودخانه‌ها و مسیل‌ها و همچنین مسافرت‌های غیرضروری خودداری کنند.

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics