تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

گروه ویژه بازرسی از فروشگاه های زنجیره‌ای کرمان شکل گرفت

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: علاوه بر اینکه معتقدیم فروشگاه های زنجیره ای می توانند بخشی از بازار نوین باشند، اعتراضاتی در حوزه این فروشگاه ها، اصناف و مصرف کنندگان ایجاد شده که بنا شد یک گروه تخصصی و کارشناس به صورت ویژه مسائل را بازرسی و مورد بررسی قرار دهند.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری ایرناسینا خسروی در حاشیه نشست ستاد تنظیم بازار استان کرمان افزود: گروهی کارشناس و متخصص طی ۲ هفته آینده فروشگاه های زنجیره ای استان را مورد بازرسی کمی و کیفی و قیمتی قرار می‌دهند و گزارش آن به ستاد تنظیم بازار استان ارائه می‌شود.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی با اشاره گزارش پشتیبانی امور دام در سهیمه‌های گوشت منجمد اظهار داشت: فرایند توزیع گوشت قرمز تا پایان دی ماه انجام می شود و این کالا به زودی در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.
 

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: ۲۰۰ تن گوشت سهمیه استان کرمان به فراخور جدول ابلاغی از وزارت خانه بین بخش های مختلف کارگری، کارمندی و از طریق فروشگاه های زنجیره ای توزیع شده و در اختیار مصرف کننده قرار گرفت.

وی ادامه داد: بخش دوم گوشت قرمز منجمد تا پایان دی ماه در استان کرمان توزیع می شود.
 

خسروی اضافه کرد: استان کرمان در مرحله انعقاد تفاهم نامه خرید ۷۰۰ تن سیب درختی و یکهزار و ۴۰۰ تن پرتقال برای تامین میوه شب عید قرار دارد که با توجه به تجربه سال های گذشته برای نوروز امسال کفایت می کند.
 

وی افزود: سیب درختی و پرتقال با کیفیتی در منطقه اشنویه وجود دارد که تفاهم نامه آن در حال انعقاد است و این کالا اوایل بهمن ماه پس از خریداری به سردخانه های کرمان وارد می شود.
 

 

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان بیان داشت: اتباع خارجی بخشی از بار اصناف را به دوش می کشند در حالی که حضور آنان با نیروی کار داخلی رقابت ایجاد کرده است.
 

وی با اشاره به افزایش حقوق و دستمزد اتباع خارجی فعال در حوزه مواد غذایی و تخلیه بار گفت: مقرر شد اداره کل اتباع خارجی استانداری کرمان با همکاری اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و هماهنگی اتاق اصناف و اماکن این حوزه را بررسی و گزارشی به ستاد تنظیم بازار استان کرمان ارسال کنند.

منبع خبر: ایرنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics