تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

پرداخت یک میلیارد تومان خسارت به مددجویان سیل‌زده زنجانی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان گفت: یک میلیارد و ۲۷میلیون تومان بابت خسارت وارد شده به منازل مسکونی یک‌هزار و۴۵۳ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد بر اثر بارش‌های ابتدای سال، پرداخت شد.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری ایرنا, هدایت صفری روز یکشنبه با بیان این مطلب به خبرنگان افزود: همه مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در برابر حوادث و بلایای طبیعی بیمه هستند و بر این اساس یک میلیارد و ۲۷میلیون تومان از خسارات وارد شده به منازل مسکونی مددجویان استان زنجان از طریق بیمه پرداخت شده است.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی افزود:‌ بارندگی های  ابتدای سال برخی از  استان های کشور را درگیر کرد و باعث وارد آمدن خسارات به منازل مسکونی مددجویان کمیته امداد شد که تعدادی از منازل مسکونی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان نیز در این حوادث آسیب دیدند.

 

صفری با اشاره به اینکه آسیب‌های ناشی از حوادث، هزینه‌های بالایی را برای خانواده‌های آسیب‌دیده به دنبال دارد، گفت: به‌منظور پیشگیری از مشکلات ناشی از حوادث غیرمترقبه و بلایای طبیعی، منازل مسکونی و اثاثیه ۱۹ هزار و ۵۷۳ خانوار مددجوی زنجانی تحت پوشش بیمه حوادث قرار گرفته است.


مدیرکل کمیته امداد استان به سایر حوادث رخ داده دربین مددجویان این نهاد هم اشاره کرد و افزود: بر اساس ارزیابی های انجام‌ شده ۸۸ درصد از مجموع حوادث ایجاد شده برای مددجویان تحت حمایت این نهاد، از ابتدای امسال تاکنون، آتش‌سوزی منازل مسکونی یا اثاثیه منزل به‌صورت کلی و جزئی گزارش شده است که با پیگیری‌های انجام‌شده حدود ۳۰ میلیون تومان از مجموع خسارات وارده به مددجویان آسیب‌دیده جبران شده است.

وی به ارائه آموزش‌های امداد و نجات به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان باهدف افزایش ایمنی در برابر حوادث و بلایای طبیعی و کاهش خسارت ناشی از آن نیز اشاره کرد و افزود: ارائه بسته‌های مختلف مشاوره‌ای و پیشگیرانه برای مددجویان تحت حمایت در مواقع آسیب و بحران ازجمله آتش‌سوزی، زلزله، سیل و سایر بلایای طبیعی از خدمات کمیته امداد در این زمینه است.

 

بیش از ۲۸ هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر ۵۵هزار نفر از خدمات کمیته امداد در قالب کمک معیشت بگیر و غیر کمک معیشت بگیر در استان زنجان بهره مند هستند.

منبع خبر: ایرنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics