تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

یک‌هزار و ۹۱۲ طرح اشتغال روستایی در استان مرکزی تسهیلات دریافت کردند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: تسهیلات یک‌هزار و ۹۱۲ طرح اشتغال‌زایی روستایی به مبلغ ۲ هزار و ۴۱۵ میلیارد ریال تاکنون در این استان پرداخت شده که پیش‌بینی می‌شود سه هزار و ۹۹۶ شغل جدید از این طریق در استان ایجاد شود.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری ایرنا, «محمدتقی آبایی هزاوه» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: طرح اشتغال روستایی از اوایل سال ۹۷ آغاز شده و تاکنون در راستای این طرح، ۲ هزار و ۶۴۹ طرح با اعتباری بالغ بر سه هزار و ۸۲۲ میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شده است.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی ادامه داد: ۲ هزار و ۹۸ طرح با اعتبار ۲ هزار و ۸۸۱ میلیارد ریال در بانک‌های عامل مصوب شده که از این تعداد یکهزار و ۹۴۸ طرح با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۷۳۵ میلیارد ریال به مرحله عقد قرارداد رسیده و یکهزار و ۹۱۲ طرح آن موفق به اخذ ۲ هزار و ۴۱۵ میلیارد ریال تسیهلات شده‌اند.

 

آبایی‌هزاوه تصریح کرد: طرح اشتغال روستایی نقش موثری در افزای اشتغال پایدار و کاهش معضل بیکاری دارد و امید است تسهیلات طرح‌های مصوب و منعقد شده نیز به زودی پرداخت شود.

وی عنوان کرد: دولت همه تلاش خود را برای حل مشکل اشتغال به کار گرفته و یکی از بهترین راه‌ها برای حل معضل بیکاری حمایت ویژه از کارآفرینان در بخش‌های مختلف و توجه جوانان و دانش‌آموختگان به مهارت‌آموزی است.

 

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: بخش تعاون نیز از توانمندی و پتانسیل‌های بالایی برای ایجاد اشتغال پایدار برخوردار است.

استان مرکزی با دارا بودن ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است.

منبع خبر: ایرنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics