تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

موسیقی فضای ملتهب را تلطیف می‌کند

کیهان کلهر در کنسرت شب گذشته خود در واکنش به اتفاقات اخیر گفت: سکوت موسیقی در این شرایط درست نیست و وظیفه هنر موسیقی تلطیف فضای جامعه است.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری ایرنا، کیهان کلهر شب گذشته در کنسرت «شهر خاموش» خود که در تالار وحدت اجرا شد، اظهارکرد: ماه بسیار سختی داشتیم و خیلی از ماجراهایی که دیدیم در اختیار ما نبوده است.برنده جایزه جهانی وومکس افزود: بسیاری معتقدند در این شرایط ما باید کنسرتمان را کنسل کنیم اما باید خاطرنشان کنم حدود چهار دهه جامعه موسیقی کار کرده، زحمت کشیده و مبارزه کرده و به اینجا رسیده تا اجازه داشته باشد برای شما کار کند و من بتوانم اینجا باشم. ما در خیلی از شهرهای خودمان اجازه نداریم همین کنسرت را برگزار کنیم. 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی ادامه داد: در این شرایط باید باهم باشیم و در میان شما باشیم و به جای عصبانی بودن و پرخاشگری این جو زمخت و خشن را با موسیقی تلطیف کنیم. کلهر در ادامه گفت: موسیقی جدی، هنر جدی هیچوقت نباید تعطیل شود، زیرا کارش به تفکر وا داشتن افراد است. به هرحال از لحاظ اجتماعی اگر بخواهیم هر قدمی برداریم اول باید به فرهنگمان توجه کنیم و فرهنگ را باور کنیم و ریشه تمام مسائل را در فرهنگ بدانیم. اگر مسائل فرهنگی تحلیل بروند و ما کار نکنیم خیلی‌ها از این بابت خوشحال خواهند بود. 

 

در روزهای اخیر به علت اینکه فضای جامعه متاثر از حوادثی تلخ از جمله سانحه سقوط هواپیمای اوکراین بود، برخی از هنرمندان در عرصه های مختلف موسیقی و نمایشی و غیره با اعتقاد به اینکه باید به جای اجرای موسیقی یا نمایش با بازماندگان این حوادث همدردی کنند، اقدام به لغو اجراهای زنده خود کردند.

منبع خبر: ایرنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics