تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

۲۳ میلیارد تومان تسهیلات به چایکاران پرداخت شد

رئیس سازمان چای کشور از پرداخت ۲۳ میلیارد تومان تسهیلات بهزراعی به چایکاران شمال خبر داد و گفت: پرداخت تسهیلات تا اسفند ماه ادامه دارد.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری مهر، حبیب جهانساز با اشاره به پرداخت ۲۳ میلیارد تومان تسهیلات بهزراعی به چایکاران شمال کشور، اظهار کرد: از این مقدار ۱۲ میلیارد تومان از محل صندوق سرمایه در گردش و بیش از هشت میلیارد تومان نیز از دو بانک طرف قرارداد به چایکاران پرداخت شده است.وی با بیان اینکه بیش از ۹ هزار و ۲۰۰ چایکار از این تسهیلات بهره‌مند شده‌اند، گفت: میزان تسهیلات پرداخت شده در سطح ۷۵۰۰ هکتار است.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

رئیس سازمان چای کشور با اشاره به اینکه چایکاران می‌توانند با مراجعه به صندوق حمایت از توسعه صنعت چای از این تسهیلات بهره‌مند شود، ادامه داد: پرداخت این تسهیلات نیز تا اسفندماه امسال ادامه دارد.وی همچنین در ادامه از پرداخت ۱۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از مطالبات چایکاران خبر داد و تصریح کرد: امسال در مجموع ۱۲۶ هزار و ۷۵۳ تن برگ سبز چای به ارزش ۳۴۳ میلیارد و۴۰۰ میلیون تومان از چایکاران خریداری شده است.

 

جهانساز با بیان اینکه ۳۳۳ میلیارد تومان معادل ۹۵ درصد مطالبات چایکاران پرداخت شد، بیان کرد: ۵ درصد باقی مانده مطالبات نیز به تدریج به حساب چایکاران شمال کشور واریز می‌شود.

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics