تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

عیدی کارگران را به آخر سال موکول نکنید!

رئیس کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران از کارفرمایانی که نقدینگی و قدرت مالی دارند خواست عیدی و پاداش کارگران را برای حفظ قدرت خرید آنها بهمن ماه پرداخت کنند.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری ایسنا، ناصر چمنی اظهار کرد:بهمن ماه با توجه به مناسبتهای خجسته‌ پیش رو، بهترین زمان پرداخت عیدی و پاداش کارگران و بازنشستگان است و موجب دلگرمی و حفظ قدرت خرید کارگران می‌شود.وی موکول نشدن عیدی و پاداش کارگران به پایان سال را کار خداپسندانه‌ای دانست و گفت: کارگران با گرفتن به موقع عیدی دغدغه تامین مایحتاج مورد نیاز خود در شلوغی پایان سال را نخواهند داشت و از هجمه و ازدحام یکباره در هفته آخر سال هم جلوگیری خواهد شد.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

رئیس کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران افزود: وقتی عیدی به آخر سال موکول می‌شود ارزش خود را از دست می‌دهد و کارگران را در تامین اقلام اساسی مورد نیاز دچار مشکل می‌کند. اگر عیدی کارگران زودتر پرداخت شود فرصت خرید مایحتاج خود را پیدا می‌کنند و مجبور نمی‌شوند اجناس بی کفیت و بنجول را با چند برابر قیمت بازار خریداری کنند.

 

وی درباره رقم عیدی امسال کارگران نیز گفت: مبنای تعیین عیدی پایان سال همه کارگران مشمول قانون کار، حداقل دو و حداکثر سه برابر مصوبه دستمزد شورای عالی کار است به شرطی که از سه برابر حداقل دستمزد بیشتر نشود و کارفرمایان باید دو ماه پایه حقوق را به عنوان حداقل عیدی و سه ماه پایه حقوق را به عنوان حداکثر عیدی به نیروهای کار خود بپردازند که بر این اساس کمترین میزان عیدی کارگران سه میلیون و ۳۲ هزار تومان و بیشترین میزان عیدی ۴ میلیون و ۵۴۸ هزار تومان است.

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics