تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

دستگیری سارقان قطعات خودرو در پاکدشت

‌فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران از دستگیری اعضای باند 5 نفره سرقت قطعات خودرو با اعتراف به 70 فقره سرقت در شهرستان پاکدشت خبر داد.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری ایسنا، ‌‌سردار کیومرث عزیزی در خصوص این خبر گفت: در پی افزایش سرقت قطعات خودرو در شهرستان پاکدشت بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.وی ادامه داد: ماموران پلیس با بررسی شیوه نوع سرقت های انجام شده و جمع آوری سر نخ های متعدد پی بردند این سرقت ها توسط اعضای یک باند حرفه ای سارقان قطعات خودرو صورت می پذیرد.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران تصریح کرد: با تلاش شبانه روزی ماموران ، ۳ تن از متهمان در سطح شهرستان پاکدشت شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.این مقام ارشد انتظامی استان ادامه داد: پلیس در ادامه دو نفر دیگر را نیز پس از اقدامات قانونی در حوزه تهران بزرگ شناسایی و دستگیر کرد.

 

سردار عزیزی با اشاره به اینکه اعضای ۵ نفره این باند همگی ساکن شهر تهران بوده و برای انجام سرقت به شهرستان پاکدشت در رفت و آمد بودند ، خاطر نشان کرد: متهمان پس از مواجهه با دلایل و قرائن پلیس به 70 فقره سرقت باطری خودرو و فروش آنها به مالخر اعتراف کردند.

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics