تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

طلاق در ماکو ۲۸ درصد افزایش یافت

معاون فرماندار ماکو از افزایش ۲۸.۳ درصدی طلاق در ماکو خبرداد.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری ایسنا، رعنا قربانی شامگاه ۲۴ دی ماه در جلسه ثبت وقایع حیاتی که در محل فرمانداری ماکو ترتیب یافت، با اشاره به آمار ثبت احوال در خصوص میزان ازدواج و طلاق صورت گرفته درسال جاری گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۶۰۲ مورد ازدواج و ۱۳۶ مورد طلاق در دفاترشهرستان به ثبت رسیده است که متاسفانه در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته شاهد افزایش ۲۸.۳ درصدی طلاق و کاهش ۱.۴ درصدی ازدواج هستیم.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی میزان افزایش طلاق و کاهش ازدواج در شهرستان ماکو را نیازمند بررسی و ارائه راهکار مناسب در کارگروه های تخصصی یاد کرد وافزود: تاثیر و جایگاه ثبت به موقع وقایع حیاتی (ولادت‌، فوت‌، طلاق و ازدواج) در برنامه ریزی های کلان کشور در حوزه های سیاسی‌، اجتماعی و فرهنگی بر هیچ کسی پوشیده نیست.

 

معاون فرماندار ماکو خاطرنشان کرد: میزان افزایش طلاق و کاهش ازدواج در شهرستان ماکو، نیازمند بررسی و ارائه راهکار مناسب در کارگروه های تخصصی است‌ تا بتوان با استفاده از ظرفیت های موجود به امر ازدواج آسان و کاهش طلاق در جامعه کمک کرد. قربانی با تاکید بر ضرورت همکاری تمامی دستگاه های عضو با ثبت احوال افزود: آمار و نتایج صحیح حاصله می تواند در توسعه و پیشرفت رو به رشد شهرستان در تمامی حوزه ها تاثیرگذار باشد.

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics