تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

تسهیل مسیر کسب‌وکار و اشتغال جوانان با اجرای طرح منش

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر عنوان کرد: با اجرای طرح منش شاهد سرعت بخشیدن به مسیر کسب و کار و اشتغال جوانان استان خواهیم بود و زمینه‌های لازم جهت اشتغال جوانان فراهم می شود.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری ایسنا، احمد بهروزیان فر ظهر امروز در آیین افتتاحیه مرکز نوآوری و شکوفایی جهاد دانشگاهی استان بوشهر گفت: این اداره کل در راستای رسالت اصلی و ذاتی خود در حوزه جوانان ضمن پیگیری در حوزه اشتغال جوانان سعی داشته تا زمینه ایجاد شغل برای این عزیزان را فراهم کند و در این راستا اقدامات ارزشمندی انجام داده است.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی ادامه داد: اقدامات در حوزه اشتغال زایی و برگزاری دوره های مختلف آموزشی در حوزه کسب و کار : سال گذشته با حمایت های وزارت ورزش و جوانان مبلغ یک میلیارد و نیم تسهیلات در قالب طرح های اشتغال به جوانان کارآفرین اختصاص یافت که اکنون این افراد از این مبالغ در حوزه اشتغال زایی استفاده می کنند.

 

این مسئول تاکید کرد: طی ۲ سال گذشته در قالب طرح سرباز مهارت از طریق تفاهم نامه هایی که با جهاد دانشگاهی داشتیم و با مجری گری جهاد دانشگاهی استان بوشهر تعداد ۱۰۰۰ سرباز تحت آموزش های موردنیاز قرار گرفتند.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با بیان اینکه طرح منش با مجموع اعتبار ۲۵۰ میلیون اجرا خواهد شد، گفت: یقینا با اجرای این طرح شاهد سرعت بخشیدن به کسب و کار و اشتغال جوانان استان خواهیم بود و زمینه اشتغال و تسهیل مسیر کسب و کار جوانان فراهم می شود.

 

امیدواریم شاهد برگزاری و اجرای طرح منش به بهترین وجه باشیم و این طرح نتیجه خوبی در بحث اشتغال برای جوانان هم استانی در بر داشته باشد. انتظار ما از جهاد دانشگاهی این است که از ظرفیت انجمن ها و سمن‌های فعال جهت اجرای طرح به نحو مطلوبی استفاده شود.

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics