تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

تحلیل تکنیکال هفتگی ارزهای دیجیتال ۲۱ ژانویه (۱ بهمن)

تحلیل تکنیکال قیمت بیت کوین، اتریوم، ریپل، بیت کوین کش، بیت‌ کوین اس وی، لایت کوین، ایاس، بایننس کوین و استلار برای امروز (۱ بهمن)

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از ارز دیجیتال، خریداران در دو روز گذشته (19 ژانویه) موفق به بالا کشیدن قیمت بیت کوین از میانگین متحرک ساده‌ی 200 روزه (MA 200) در 9,036 دلار شدند، اما موفق به تثبیت قیمت در بالای این سطح نبودند. قیمت به سرعت از این سطح چرخش کرد و با تشکیل الگوی کندلی برگشتی در تایم فریم روزانه نشان داد که فروشندگان در سطوح بالاتر همچنان فعال هستند.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت بیت کوین 21 ژانویه (1 بهمن)

قیمت بیت کوین در حال حاضر می‌تواند تا میانگین متحرک نمایی 20 روزه (EMA 20) در سطح 8,247 دلار پایین بیاید. این سطح به عنوان حمایتی قوی عمل خواهد کرد. شیب رو به بالای میانگین متحرک نمایی 20 روزه و قرار گرفتن شاخص قدرت نسبی (RSI) در ناحیه‌ی مثبت نشان‌دهنده‌ی قدرت فعلی خریداران است.

 

اگر قیمت پس از برخورد به میانگین متحرک نمایی 20 روزه به سمت بالا جهش کند، احتمال اینکه خریداران قیمت را دوباره به بالای میانگین متحرک ساده‌ی 200 روزه هدایت کنند، بیشتر خواهد شد. در این صورت احتمال وقوع یک رالی صعودی تا 10,360.89 دلار وجود خواهد داشت.

 

برخلاف تصور اگر فروشندگان موفق به پایین بردن قیمت از میانگین متحرک نمایی 20 روزه بشوند، ریزش تا سطح 7,856.76 دلار امکان‌پذیر خواهد بود. این سطح مهم تلقی می‌شود چراکه در صورت شکست در زیر آن، سطح حمایت بعدی 7,000 دلار خواهد بود. معامله‌گران در حال حاضر می‌توانند حد ضرر موقعیت‌های خرید (Long) خود را در 7,600 دلار قرار دهند.

منبع خبر: ارز دیجیتال
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics