تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

ایراد علی‌نژاد از ۹۴۰ میلیون هزینه کار فرهنگی فدراسیون دوچرخه‌سواری

مجمع سالیانه فدراسیون دوچرخه سواری برگزار شد و عملکرد این فدراسیون در سال ۹۷ مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش لحظه نگر مالی حسمان به نقل از خبرگزاری ایسنا، مجمع سالیانه فدراسیون دوچرخه سواری به ریاست مهدی علی‌نژاد سرپرست معاونت قهرمانی وزارت ورزش در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
کیکاوس سعیدی نیز به عنوان نماینده کمیته ملی المپیک در مجمع حاضر شد.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

 

 

 

 قمری: بازیهای آسیایی تلخ ترین تجربه دوران کاری من بود

در ابتدای مجمع خسرو قمری رییس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: در سال ۹۷ توانستیم با برنامه منسجم تعداد ۸۸ مسابقه در ۱۵۰ روز برگزار کنیم. برای اولین بار در تاریخ کوهستان اولین مدال نقره انفرادی توسط فراز شکری و مدال برنز بانوان توسط فرانک پرتو آذر به دست آمد. در بازیهای آسیایی به دلیل بد شانسی نتوانستیم شرایط خوبی داشته باشیم. با وجود اینکه باشگاه ها در وضعیت بدی بودند اما ۱۶ مدال توسط همان باشگاه ها با حضور در مسابقات بین المللی به دست آمد.

 

او ادامه داد: در بازیهای آسیایی نتوانستیم به نتیجه دلخواه برسیم و از تلخ ترین تجربیات دوران کاری و مدیریتی من بود. امیدوارم در رویدادهای آینده انتظارات جامعه دوچرخه سواری که روی سکو رفتن است را جبران کنیم. ما باید با حضور در مسابقات مختلف تک سهمیه ای که در المپیک داریم را به سطح آمادگی برسانیم.

 

قمری با اشاره به کلنگ‌زنی ساختمان جدید فدراسیون گفت: ما کلنگ ساختمان جدید فدراسیون را امروز زدیم. تلاش می کنیم سال دیگر در همین زمان ساختمان به بهره برداری برسد.

 

 سوال علی‌نژاد از قمری برای تامین بودجه سال ۹۹

در ادامه علی‌نژاد از قمری سوال کرد بودجه سال ۹۹ را چقدر بسته است که قمری پاسخ داد ۸ میلیارد تومان.
علی‌نژاد بار دیگر از قمری سوال کرد از کجا قرار است تامین شود که قمری پاسخ داد از بودجه کمیته ملی المپیک، وزارت ورزش و اسپانسرها.
علی‌نژاد در ادامه بار دیگر از قمری سوال کرد برای ۵۰ درصد دیگر بودجه فکری کرده است و حتما محقق می شود که قمری تایید کرد تامین خواهد شد.

پس از آن گزارش حسابرس ارائه شد که مورد تصویب اعضا قرار گرفت.


 ایراد علی‌نژاد از ۹۴۰ میلیون هزینه کار فرهنگی فدراسیون

 زمانی که گزارش خزانه دار تمام شد. علی‌نژاد از خزانه دار سوال کرد ۹۴۰ میلیون تومان برای کار فرهنگی هزینه کردید و چه کار کردید؟
خزانه دار هم پاسخ داد بیش از ۷۰۰ میلیون تومان آن پول پاداش هایی بوده که به ورزشکاران داده شده است.
علی‌نژاد هم پاسخ داد: آن مبلغ ربطی به کار فرهنگی ندارد و چرا نوشتید کار فرهنگی و باید می نوشتید پاداش قهرمانان و از طرفی این مبلغ را وزارت ورزش داده است و نباید در سر فصل کار فرهنگی فدراسیون قرار می گرفت بنابراین این مورد را اصلاح کنید.

 

 توصیه علی‌نژاد به کاندیداهای سال آینده مجمع انتخاباتی دوچرخه سواری

بازرس فدراسیون هم دو ایراد گرفت، اول اینکه دو نفر از اعضای هیات رییسه در جلسات شرکت نمی کردند و مورد دوم اینکه سال ۹۶ فدراسیون ۲۲ مدال گرفت اما سال۹۷، ۱۴ مدال کسب کرد.
علی‌نژاد هم در این باره گفت:  ما جلسه مفصلی با آقای قمری و هیات رییسه او داشتیم. نقطه نظرات خود را گفتیم و صحبت های آنها را هم شنیدیم.  ان شاءالله سعی می کنند بازنگری کنند تا به شرایط خوبی برسند. مشکل اصلی فدراسیون دوچرخه سواری کمبود منابع است. راهش این است منابع غیر دولتی جذب کنند در غیر این صورت امکان موفقیت نیست و این را هر فردی که می خواهد سال آینده وارد انتخابات شود مد نظر قرار دهد.


 کلنگ ساختمان جدید فدراسیون دوچرخه سواری زده شد

 پیش از برگزاری مجمع سالیانه فدراسیون دوچرخه سواری، مراسم کلنگ زنی ساختمان جدید فدراسیون در ورزشگاه آزادی برگزار شد.
در این مراسم مهدی علی‌نژاد سرپرست معاونت قهرمانی وزارت ورزش، محمد شروین اسبقیان و  روسای هیات های استانی حضور داشتند.

مکان فدراسیون دو چرخه سواری در خیابان ورزنده است اما قرار است این فدراسیون به مجموعه ورزشی آزادی منتقل شود.

 

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics