تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

تحصیل ۱۹۰ هزار دانشجوی علمی کاربردی در استان تهران/تاسیس ۶ مرکز نوآوری جدید

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان تهران شرق از تاسیس ۶ مرکز نوآوری جدید در دانشگاه جامع علمی کاربردی این استان خبر داد.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری ایسنا : به استناد مصوبات شورای سیاست‌گذاری و راهبردی مراکز نوآوری و رشد دانشگاه جامع علمی کاربردی در دی ماه سال جاری، با درخواست تاسیس و راه اندازی ۶ مرکز نوآوری جدید وابسته به مراکز آموزش علمی کاربردی تحت نظارت واحد استان تهران شرق موافقت شد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی در ادامه تصریح کرد: مراکز نوآوری جدید تاسیس شده شامل مرکز نوآوری شرکت مهندسین هوشمند سازه آروین آرا با موضوع فعالیت فناوری های نوین ساختمان (LSF) ، مرکز نوآوری فدراسیون سوارکاری جمهوری اسلامی ایران با موضوع فعالیت صنعت اسب، مرکز نوآوری جهاد دانشگاهی تهران ۴ با موضوع فعالیت طراحی پوشاک، مرکز نوآوری فرهنگ و هنر واحد ۴ تهران با موضوع فعالیت موسیقی ، مرکز نوآوری فرهنگ و هنر واحد ۳۵ تهران با موضوع فعالیت گرافیک (تصویرسازی) و مرکز نوآوری فرهنگ و هنر واحد ۴۸ تهران با موضوع فعالیت عکاسی حرفه ای از جمله این مراکز است.

 

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان تهران شرق همچنین اظهار کرد: برنامه ریزی لازم جهت تاسیس مرکز نوآوری در تمامی مراکز آموزش علمی کاربردی واحد استان تهران شرق انجام شده است و در آینده نزدیک این امر محقق خواهد شد.

 

واحدی تاکید کرد: در حال حاضر حدود ۱۹۰ هزار دانشجو در مراکز علمی کاربردی این استان تحصیل می‌کنند، با توجه به اینکه رشته‌های این دانشگاه مدام در حال تغییر و تحول بوده و این رشته‌ها بر اساس نیاز بازار راه‌اندازی می‌شوند در نتیجه ما ناچار هستیم مدرسان مربوط به آن رشته‌ها را جذب کنیم و در این شرایط ممکن است نیازی به ادامه همکاری با مدرسان سابق در دانشگاه نباشد.

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics