تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

بخشنامه مطبوعاتی وزارت ارشاد و تامین اجتماعی

بخشنامه مرتبط با تفاهم‌نامه فی‌مابین معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد و سازمان تامین اجتماعی ابلاغ شد.

 بخشنامه مرتبط با تفاهم‌نامه فی‌مابین معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد و سازمان تامین اجتماعی به ادارات کل بیمه‌ای سراسر کشور ابلاغ شد.


در دستور اداری ابلاغ شده آمده است: برابر ماده 3 تفاهم نامه شعب 8 و 2 تهران بزرگ به ترتیب واقع در محدوده شرق و غرب تهران به عنوان شعب منتخب جهت ارسال لیست و حق بیمه کارگاه‌های فعال در حوزه مطبوعات به صورت متمرکز تعیین می‌شوند در عین حال درخصوص سایر ادارات کل استان‌ها، انتخاب شعبه متمرکز بر اساس درخواست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها و توافق با اداره کل تامین اجتماعی استان مطابق با ضوابط این دستور اداری بلامانع است.


بنابراین گزارش برابر ماده 4 تفاهم نامه نظر به اینکه ماهیت کار مطبوعات به گونه‌ای است که برخی از کارکنان مربوطه آنها می‌بایست در بیرون از محل کارگاه اصلی فعالیت کنند. لذا در خصوص افراد یاد شده احراز رابطه مزد بگیری صرفا منوط به حضور مستمر در محل کار نبوده و ارائه مستندات از قبیل  قرارداد همکاری فیمابین، فیش حقوقی، لیست های بیمه ای کارکنان و ... تحویل آن به صورت متفقا و یا مشترکا در زمان مراجعه بازرس به کارگاه به عنوان سند و تاییدیه اشتغال به کار آنان محسوب می‌شود.

 

منبع خبر: پولی مالی
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics