تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

دانشگاه لرستان رتبه ۷ فدراسیون سرآمدان ایران را داراست

معاون پژوهشی دانشگاه لرستان گفت: این دانشگاه رتبه هفتم فدراسیون سرآمدان ایران را دارا است.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری ایسنا ، در چند سال اخیر جایگاه دانشگاه لرستان از نظر رتبه‌بندی‌های مختلف ارتقاء یافته است.
وی ادامه داد: دانشگاه لرستان در بین تمام دانشگاه و مؤسسات آموزشی و پژوهشی کشور در رتبه ۷ فدراسیون سرآمدان ایران(معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری) قرار گرفته و این پیشرفت‌ها حاصل تلاش یک هیئت علمی در سطح بین‌الملل بوده که به طور مشترک با دانشگاه لرستان انجام گرفته است.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید


فیضیان در خصوص امکانات و منابع مرکز نوآوری دانشگاه و چگونگی حمایت از صاحبان ایده گفت: خوشبختانه با حضور دکتر ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در اردیبهشت امسال مجوز فعالیت این مرکز داده شد.


معاون پژوهشی دانشگاه لرستان اضافه کرد: با تلاش‌های شبانه‌روزی به نحو احسن از این امکانات استفاده کردیم و مکانی درنظر گرفته و مرکز راه‌اندازی شد و با یک حرکت حساب شده و با ساماندهی و جابجایی امکانات موجود توانستیم فضای مناسبی را در اختیار این مرکز قرار دهیم.


وی یادآور شد: خوشبختانه یک تیم علمی که متشکل از دانشجویان است با هدایت یک عضو هیات علمی در این مرکز مشغول به فعالیت هستند.
فیضیان تصریح کرد: یکی از اهداف ما در این مرکز فراهم کردن وسایل و تجهیزات آزمایشگاهی است که خوشبختانه محصولاتی هم تولید شده و ما از صاحبان ایده‌ها حمایت می‌کنیم.

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics