تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

بازیابی طلا به روش شیمیایی توسعه می‌یابد

کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار جواهرات و سنگهای قیمتی ایران در صدد است که روش بازیابی طلا به روش های شیمیایی را توسعه دهد.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری مهر، آشنایی فعالان و استادکاران حرفه‌های مختلف با فناوری‌ها و دانش به روز یکی از اهدف تشکیل کانون‌های هماهنگی دانش، صنعت و بازار توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

 در این راستا، همایش بازیابی طلا به روش شیمیایی با حمایت کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار جواهرات و سنگهای قیمتی ایران برگزار شد. آشنایی با فناوری‌های به روز حوزه فرآوری طلا و بازیابی آن به روش شیمیایی، یکی از اهداف تشکیل این گردهم‌ایی آموزشی و علمی عنوان شد.

 

در این نشست که در استان یزد برگزار شد، اساتید دانشگاه و کارشناسان، دانش و دانسته‌های خود را از آخرین تغییرات این  حوزه با فعالین اقتصادی، بازاریان و استادکاران طلا ساز در میان گذاشتند.

 

محمد جواد پیش‌بین، رئیس کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار جواهرات و سنگهای قیمتی ایران، در این نشسست بیان کرد: جمع زیادی از  فعالان حوزه طلا و جواهر در این سمینار شرکت کرده‌اند. چنین نشست‌های علمی در بهینه سازی فضای کارگاهی این صنعت تاثیر بسزایی دارد.

 

وی در ادامه گفت: ارتقاء سطح کیفی و علمی کارگاه‌های جواهرسازی و طلاسازی در سطح کشور در نهایت می‌تواند فضای عمومی این صنعت را در سطح ملی ارتقاء بخشد.

وی افزود: تلفیق تجربه استادکاران تجربی با یافته‌های علمی به روز و فناوری‌های جدید می‌تواند در نهایت فضای عمومی کسب و کار را بهبود بخشد و این مسئله یکی از اهداف معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در تاسیس کانون‌‎های هماهنگی دانش، صنعت و بازار عنوان شده است.

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics