تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

سه تحلیل‌گر مطرح برای بیت کوین قیمت ۱۱,۵۰۰ دلار را پیش‌بینی کردند

سه تحلیل‌گر مطرح ارزهای دیجیتال هر سه به طور مشابه معتقد هستند که قیمت بیت کوین می‌تواند طی روزهای آینده به ۱۱,۵۰۰ دلار برسد.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از ارزدیجیتال، به گزارش EWM، قیمت بیت کوین حرکت رو به بالای خود را شروع کرد و از محدوده ۹٬۲۰۰ تا ۹٬۴۰۰ دلار که اواخر هفته در آن نوسان می‌کرد، خارج شد. قیمت بیت کوین با رشد ۲٫۳ درصدی در عرض ۱۰ دقیقه به بیش از ۹٬۶۱۰ دلار رسید. پس از این رشد شدید، قیمت بلافاصله افت کرد و در حال حاضر در حدود قیمتی ۹,۳۲۰ دلار معامله می‌شود.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

تحلیل‌گران معتقدند هنوز هم ممکن است یک حرکت پایدار رو به بالا اتفاق بیفتد. «دیو دِ ویو» (Dave the Wave)، تحلیل‌گر برجسته ارزهای دیجیتال، توییت زیر را وقتی منتشر کرد که قیمت به ۹٬۶۰۰ دلار رسید.یک روند صعودی دیگر یا دوره‌ای از آرامش؟ در هر صورت، این اتفاق در کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت خوب است. همچنین آلت کوین‌ها نیز روند صعودی خود را شروع کرده‌اند.

 

نموداری که در این توییت به اشتراک گذاشته شده است، نشان می‌دهد قیمت این دارایی تا یک ماه آینده می‌تواند به ۱۱٬۵۰۰ دلار یا بیشتر برسد که این به معنی سودی ۲۰ درصدی است.

 

کسی نیست که قیمت ۱۱٬۰۰۰ تا ۱۲٬۰۰۰ دلاری را برای بیت کوین پیش‌بینی می‌کند. «Financial Survivalism» از تحلیل‌گران برجسته بیت کوین در توییتر، که در ابتدای سال میلادی پیش‌بینی کرده بود بیت کوین در اواسط ژانویه وارد کانال ۹٬۰۰۰ دلار خواهد شد، توییتی منتشر کرده و گفته است بیت کوین یک الگوی فنجان و دسته بی‌نقص تشکیل داده است.

 

 الگوی فنجان و دسته در نمودار قیمتی بیت کوین تشکیل شده است. اگر قیمت به ۱۱,۶۷۵ دلار برسد، این قیمت اولین سقف بالاتر در تایم‌فریم هفتگی بعد از هفت ماه خواهد بود.الگوی فنجان و دسته در برخی موارد نشان‌دهنده روند صعودی است. این الگو با دو کفِ گرد در دو مرحله مختلف مشخص می‌شود که معمولاً بعد از آن قیمت دارایی به شدت بالا می‌رود. اگر طبق گفته این تحلیل‌گر، قیمت به ۱۱٬۶۷۵ دلار برسد، شاهد رشد ۲۵ درصدی آن نسبت به قیمت فعلی (۹٬۳۲۰ دلار) خواهیم بود.

 

وقتی بحث پیش‌بینی قیمت بیت کوین در میان است، نباید «Filb Filb» را فراموش کرد. او کسی است که سقوط قیمت بیت کوین به ۳٬۰۰۰ دلار در سال ۲۰۱۸ و سقوط قیمت به ۶٬۰۰۰ دلار در اکتبر (مهر۲۰۱۹) را به درستی پیش‌بینی کرده بود.

او اخیراً در یادداشتی در یک خبرنامه، با اشاره به این موضوع که انتظار دارد تا زمان هاوینگ بیت کوین در ماه اردیبهشت، قیمت بیت کوین به ۱۲,۵۰۰ دلار برسد، نموداری منتشر کرده است که یک روند صعودی انفجاری را نشان می‌دهد.شباهت‌های ظاهری در پیش‌بینی‌های این سه تحلیل‌گر، به اهداف قیمتی آن‌ها اعتبار بخشیده است.

منبع خبر: ارزدیجیتال
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics