تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

تحلیل تکنیکال هفتگی ارزهای دیجیتال

تحلیل تکنیکال قیمت بیت کوین، اتریوم، ریپل، بیت کوین کش، بیت‌ کوین اس وی، لایت کوین، ایاس، بایننس کوین، تزوس و کاردانو برای امروز (۱۵ بهمن) را در ادامه می‌خوانید:

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری ارز دیجیتال، قیمت بیت کوین در چند روز گذشته بین دو حد بالا و پایین ۹,۶۰۰ و ۹,۲۰۰ دلار در حال معامله شدن است. این موضوع نشان می‌دهد که هر دو جبهه‌ی خریدار و فروشنده محتاطانه معامله می‌کنند و در معاملات خود ریسک کمتری را می‌پذیرند.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

اگر فروشندگان موفق به پایین آوردن قیمت از حد پایین (۹,۲۰۰ دلار) این دامنه شوند، ریزش قیمت تا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA ۲۰ – خط آبی در تصویر) در ۸,۸۹۷ امکان‌پذیر خواهد بود. انتظار این است که در صورت ریزش تا سطح این میانگین، خریداران با قدرت از آن دفاع کنند. هرگونه جهش از این میانگین متحرک نشان‌دهنده‌ی وجود تقاضا در قیمت‌های پایین دارد که احتمال وقوع یک رالی قیمت به بالای ۹,۶۰۰ دلار را افزایش می‌دهد.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت بیت کوین ۴ فوریه (۱۵ بهمن)

با توجه به شیب مثبت هر دو میانگین متحرک و قرار گرفتن اندیکاتور شاخص قدرت نسبی (RSI) در ناحیه‌ی مثبت، برتری با خریداران است. اگر خریداران موفق به هدایت قیمت به بالای قیمت ۹,۶۰۰ دلار شوند، حرکت قیمت تا ۱۰,۳۶۰.۸۹ دلار محتمل خواهد بود.

 

با این حال اگر فروشندگان موفق به پایین کشیدن قیمت از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه شوند، امکان ریزش قیمت تا میانگین متحرک ساده‌ی ۵۰ روزه (MA ۵۰ – خط قرمز در تصویر) در ۸,۰۵۸ دلار وجود دارد. در حال حاضر حد ضرر معاملات خرید را می‌توان در ۸,۲۰۰ دلار قرار داد. معامله‌گران کوتاه مدت می‌توانند بخشی از سود معاملات خود را در صورت تثبیت قیمت در زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه ذخیره کنند.

منبع خبر: ارزدیجیتال
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics