تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

۹۵۰ هزار هنرجوی کشور در شاخه کاردانش تحصیل می کنند

معاون متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: تعداد ۹۵۰ هزار هنرجوی کشور در شاخه کاردانش مشغول به تحصیل هستند.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری ایرنا، علیرضا کمرئی شامگاه دوشنبه درحاشیه بازدید از حوزه هفدهمین مسابقه شاخه کاردانش کشور درهرمزگان افزود: طبق برنامه ششم توسعه تعداد هنرجویان هنرستان های (کاردانش وفنی وحرفه ای) در کشور باید به ۵۰ درصد برسد که هم اکنون این آمار به ۳۵ درصد رسیده است.وی بیان داشت: باید با فراهم آوردن بسترهای مناسب به چشم انداز برنامه ششم توسعه دست یابیم.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید


معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش وپرورش اظهارداشت: محدودیت های مختلف در حوزه فضا، تجهیزات و امکانات، نبود رغبت فراگیر در دانش آموزان نسبت به فراگیری آموزش های مهارتی و تفکر حاکم در خانواده ها از جمله مهم ترین عوامل نرسیدن به پوشش تحصیلی مطابق برنامه ششم توسعه کشور است.


وی یادآورشد: برگزاری آزمون ها و بازخوردهایی که ازآن خواهیم گرفت فرصتی فراهم می آورد که در جهت اصلاح روش های یاد دهی و یادگیری در جریان آموزش های مهارتی گام برداریم هرمزگان به خوبی توانست در این زمینه به ما کمک کند.


گمرئی گفت: باتوجه به حضور هنرجویان از سراسر کشور در مسابقه کار دانش وفعالیت فشرده  این دوره از مسابقه، عزم  هرمزگان برای برگزاری مطلوب و با کیفیت این رویداد علمی بسیار ارزشمند بود.


هفدهمین دوره رقابت‌های علمی- کاربردی هنرجویان هنرستان‌های شاخه کار دانش کشور از ۱۳بهمن به میزبانی هرمزگان برگزارشده و تا فردا سه شنبه۱۵بهمن ادامه دارد.
 دراین مسابقه ۲۰۳ هنرجوی رشته کاردانش در چهار زمینه کشاورزی، صنعت، خدمات و هنر و ۳۴ عنوان رشته از ۲۹ استان کشور به مدت ۲ روز در ۶ هنرستان شهرستان‌های بندرعباس و رودان باهم به رقابت می‌پردازند.

منبع خبر: ایرنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics