تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

اصلاحات دفترچه کنکور ارشد ۹۹ اعلام شد/ فردا آخرین مهلت ثبت نام

اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ و بیست و پنجمین دوره المپیاد علمی- دانشجویی کشور اعلام شد.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ در تمامی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی و بیست و پنجمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور که تاکنون موفق به ثبت نام نشده اند می توانند تا فردا ۱۶ بهمن نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

داوطلبان می توانند پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و همچنین اصلاحات اعلام شده در ۲۵ آذر و ۱۵ بهمن ۹۸ و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، منحصراً از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی: www.sanjesh.org  مراجعه و نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام کنند.

 

موارد اصلاحی دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹

ردیف مجموعه امتحانی نام مجموعه موارد اصلاحی
۱ ۱۱۰۲ مجموعه علوم جغرافیایی در رشته «جغرافیا و برنامه ریزی گردشگری»، نام گرایش اول به «برنامه ریزی فضایی و مجتمع های گردشگری» اصلاح می شود و گرایش دوم با نام «مجتمع های گردشگری» حذف می شود.
۲ ۱۱۱۲ مجموعه فقه و حقوق رشته «معارف اسلامی و حقوق گرایش حقوق خانواده» به عنوان رشته دهم با کد ضریب «۱» توسط دانشگاه امام صادق (ع) پذیرش می شود.
۳ ۱۱۱۷ مجموعه علوم تربیتی رشته گرایش «تاریخ و فلسفه آموزش و پرورش گرایش تعلیم و تربیت اسلامی» حذف شده است و رشته «تاریخ و فلسفه آموزش و پرورش بدون گرایش» جایگزین آن می شود.
۴ ۱۲۹۴ ایمنی، بهداشت و محیط زیست پذیرش در این مجموعه امتحانی و در رشته « ایمنی، بهداشت و محیط زیست» همانند سال قبل صرفاً توسط «دانشگاه تهران» انجام می‍شود و «دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی» در آزمون سال ۱۳۹۹ صرفاً در مجموعه امتحانی «۱۲۹۳» و در رشته «مهندسی ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE)» پذیرش خواهد داشت.
منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics