تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

تامین پودر شوینده برای ایام پایانی سال/افزایش قیمتی در کار نیست

رییس هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان پودر شوینده از تدارک تولیدکنندگان پودر شوینده برای ایام پایانی سال، خبر داد و گفت: افزایش قیمت نخواهیم داشت.

به گزارش لحظه نگر حسمان به نقل از خبرگزاری مهر، علم بیگی در با اشاره به اینکه واحدهای تولیدکننده پودر شوینده برای تأمین نیاز مردم در شب عید تدارک لازم را دیده اند، گفت: اکنون تولید پودر شوینده با افزایش ۲۰ درصدی مواجه است که به دلیل توجه به نیاز بازار داخلی در ایام پایانی سال، سیاست افزایش تولید در دستور کار قرار گرفته و مجموعه شرایط تولید نشان می‌دهد که مردم نیز نباید نگران کمبود مواد شوینده و بهداشتی باشند.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

رئیس هیأت مدیره انجمن تولیدکنندگان شوینده افزود: نیاز داخلی مردم به پودر شوینده در ایام شب عید تأمین شده است و در انبارها موجود است؛ ضمن اینکه تولیدکنندگان بر روی افزایش تولید کار می‌کنند و هیچ کمبودی هم نداریم.وی تصریح کرد: با تولیدکنندگان هم قرار گذاشتیم که هیچ گونه افزایش قیمتی نداشته باشند و تا پایان فروردین ۹۹ هیچ تغییری پذیرفته شده نیست و کالا با تخفیف هم عرضه می‌شود.

 

علم بیگی خاطرنشان کرد: ارائه میزان تخفیف به مردم بستگی به نوع عملکرد فروشگاه‌های بزرگ دارد که چه تخفیف‌هایی به مردم بدهند؛ اما مهم این است که کمبودی وجود ندارد؛ اما تخفیف بستگی به فروش و قراردادهایی دارد که تولیدکنندگان با فروشگاه‌های زنجیره‌ای و فروشگاه‌ها دارند؛ چراکه تخفیف برخی اوقات اینطور تعریف می‌شود که فروشگاه از سود خود می کاهد و گاهی هم در رقابت، از این قیمت تعریف شده بر روی کالا، به فروش یک محصول تخفیف می‌دهند تا مشتری‌های برندهای دیگر را بیاورند و انجمن دخالتی در آن ندارد.

 

وی در خصوص وضعیت تولید نیز گفت: در حال حاضر مشکلی نداریم و تغییرات اساسی هم نداریم. ضمن اینکه مواد اولیه تولید نیز که می‌خواستند گران شوند؛ با مقاومت انجمن مواجه شد که مواد اولیه نیز تولیدکننده مواد اولیه افزایش ندهیم. نهاده‌های تولید هم، هیچ تغییر قیمتی نداشته اند و قرار بر این شده که در شب عید، مشکل مواد اولیه نباشد. همه تولیدکنندگان هم تعهد کردند که کمبودی نباشد و نگرانی در این رابطه وجود ندارد و بیش از ۱۲۰ درصد پیش بینی تولید وجود دارد.

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics